כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
"החלטה לא רגישה"

דווקא עכשיו: רשת הענק מבטלת את ההנחות

רשת שופרסל עם הפריסה הארצית הגדולה ביותר מבטלת הנחות מיוחדות שנתנה לאזרחים ותיקים בשיעור של 5% לקניות בסכום של יותר מחמישים שקלים בחלק מסניפיה. ברשת מסבירים את המהלך

דווקא עכשיו: רשת הענק מבטלת את ההנחות
אילוסטרציה צילום: מיכאל גלעדי, פלאש 90

רשת 'שופרסל' מבטלת הנחות שניתנו במשך שנים לאזרחים ותיקים, חברי מועדון שופרסל. כך פורסם בתוכניות 'צבע הכסף' ו'משחקי הכיס' בכאן רשת ב' וב'כאן 11'. הרשת נהגה לתת לאזרחים ותיקים הנחות בשיעור של 5% לקניות בסכום של יותר 50 שקלים בסניפי הרשת העירוניים שלה, המכונים סניפי 'שופרסל שלי'.

לאחרונה קיבלו אזרחים ותיקים הודעה מרשת 'שופרסל', ובה נכתב: "לקוח יקר. נבקש לעדכנך שביום 5.8.23 תסתיים הטבת חמישה אחוזים שניתנה לך בסניפי שופרסל נבחרים. פרטים על הטבות נוספות העומדות לרשותך מחכים לך באפליקציה או באתר שופרסל".

לקוחות הרשת פנו למערכת 'צבע הכסף' ואמרו כי מדובר בהחלטה לא רגישה של שופרסל, דווקא בימים שבהם יוקר המחיה בשיאו. משופרסל נמסר: "לפני כשנה וחצי הושקה 'שופרסל SUPREME' - תוכנית הטבות החדשה לחברי המועדון, המציעה צבירת מטבעות והמרתם לשוברי הנחה בסניפי שופרסל ו-Be, לצד קופונים מותאמים אישית ומבצעים ייחודיים. התוכנית החדשה החוסכת ללקוחות המועדון מאות שקלים בשנה, החליפה בהדרגתיות את מגוון ההטבות הקודמות שניתנו, ביניהן הנחת ה-5% שהייתה קיימת במספר סניפים מצומצם בלבד".

 

שופרסל הנחות אזרחים ותיקים הטבות הנחה יוקר המחיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד