כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
אוהב גלידה

הנשיא ביידן ביטל פגישות בגלל טיפול שורש

הנשיא ביידן ביטל אירועים פומביים מתוכננים כדי להשלים טיפול שורש בן יומיים. מקור ממעגל הפנימי של ביידן אומר כי הנשיא חובב הגלידה אוכל "כמו ילד". הרופא של ביידן: "טיפול שורש הוא המתאים ביותר"  

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: unsplash

הנשיא ביידן ביטל את כל שלושת האירועים הפומביים המתוכננים שלו אתמול (שני) כדי להשלים טיפול שורש בן יומיים - לאחר שדיווח בחודש שעבר על מתח במעגל הפנימי של ביידן על רקע התשוקה של ביידן לגלידה שהוא אוכל "כמו ילד".

הרופא הנשיאותי ד"ר קווין אוקונור חשף כי ביידן, בן 80, עבר את החלק הראשון של טיפול שורש ביום ראשון לאחר ש"חווה קצת כאבי שיניים" וכי הליך שני התבצע אתמול.

"צוות רופאי השיניים הנשיאותיים שלנו מהמרכז הרפואי הצבאי הלאומי וולטר ריד הצליח לבצע בדיקה, הכוללת צילומי רנטגן, בניתוח השיניים של הבית הלבן. הם קבעו שטיפול שורש הוא המתאים ביותר", כתב אוקונור.

"הליך טיפול שורש ראשוני בוצע בזמנו, עם תוכנית למעקב בעתיד הקרוב. הנשיא עבר היטב את ההליך, לא היו סיבוכים", הוסיף אוקונור.

אחת הפגישות שנדחו היתה עם מזכ"ל נאט"ו ינס סטולטנברג, שתתקיים רק היום, גם קבלת פנים מתוכננת לדיפלומטים נדחתה להיום. מזכירת העיתונות של הבית הלבן, קארין ז'אן-פייר, אמרה בתדריך הקבוע שלה ביום שני אחר הצהריים כי טיפול השיניים של ביידן הסתיים והוא "בסדר".

"הוא לא היה הרדמה כללית. התיקון ה-25 בהחלט לא הופעל והוא קיבל הרדמה מקומית עבור ההליך", אמרה. "אני בהחלט יכולה לספר על שהיה טיפול שיניים אצל הנשיא, אבל אני לא יכולה לדבר על זה", הוסיפה.

בהמשך התדריך, היא ביקשה להפסיק עם שאלות "חופרות" ואמרה: "אדוני, זו טיפול שורש. מיליוני אמריקאים עוברים את זה. אין בזה שום דבר מסתורי. זה דבר קבוע שהרבה אנשים עוברים".

 

שיניים רופא שיניים טיפולי שיניים נשיא ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד