ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
"שישלמו את החשבון"

שר האנרגיה הלבנוני מאיים לנתק את החשמל לפליטים פלסטינים

בגלל החשבונות שר האנרגיה הלבנוני מאיים לנתק את החשמל למחנות הפליטים. שר האנרגיה והמים הלבנוני, וליד פיאד: "הלבנונים אינם נדרשים לכסות את עלות צריכת החשמל של סורים ופלסטינים"

 שר האנרגיה הלבנוני מאיים לנתק את החשמל לפליטים פלסטינים
משפחה פלסטינית צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

שר האנרגיה והמים הלבנוני, וליד פיאד, רמז על אפשרות לנתק את החשמל למחנות פליטים במקרה של אי תשלום עלויות צריכת החשמל של פליטים פלסטינים וסורים. השר הדגיש את הצורך של פליטים לשלם את עלויות צריכת החשמל, וציין כי הלבנונים אינם נדרשים לכסות את עלות צריכת החשמל של סורים ופלסטינים, וקרא לכל צד לכסות את עלות הצריכה העצמית שלו.

בתשובה לשאלה בנוגע להסכמת האו"ם וסוכנות הסעד של האו"ם לפליטים פלסטיניים במזרח התיכון (אונר"א) לכיסוי העלות, ציין פיאד כי הם "הביעו את נכונותם לטפל בנושא הזה ולחפש פתרונות".

"אנחנו עדיין חיוביים עד כה, ומחפשים למצוא פתרון לתשלום החשבונות, ובסופו של דבר לא נוכל לתת חשמל אם העלות לא תכוסה", הוסיף.

הוא הסביר, לאחר פגישה עם ראש הממשלה הזמני, מוחמד נג'יב עזמי מיקאת, שהוקדשה לדיון בנושא החשמל במחנות הפליטים של פלסטינים ובמקומות בהם מתאספים הפליטים הסורים, כי במהלך הפגישה סוכם כי "יהיו שתי ועדות טכניות, הראשון שיעסוק בסוגיית המחנות הסורים לשלם את התשלומים שלהם". והוועדה השנייה עוסקת בנושא הפליטים הפלסטינים.

סוריה לבנון פלסטינים חשמל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד