כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

ב'יד לאחים' מתריעים: עליה בהפצת חומרי המיסיון בריכוזים החרדיים

בשבועות האחרונים ניכרת עליה בפעילות המיסיון • בשבוע האחרון אף הופצו חומרים מיסיונריים בתוככי העיר אלעד, ופעילי השטח של הארגון דאגו לאסוף אותם • "לפעמים החומרים נחזים כתמימים אבל חשוב מאד להיות עירניים ולעדכן את מוקד יד לאחים בכל מקרה של ספק על מנת שנוכל לטפל ולמנוע הפצת חומרים ודעות כוזבות" אומר ר' שמעון אברג'ל רכז השטח ביד לאחים

ב'יד לאחים' מתריעים:  עליה בהפצת חומרי המיסיון בריכוזים החרדיים
מודעות אזהרה בריכוזים החרדיים צילום: יד לאחים

בשבועות ובימים האחרונים מזהים בארגון 'יד לאחים' עליה ניכרת בפעילות המיסיון בישראל כאשר דוכנים מוקמים ופליירים מחולקים בערים רבות ובהן אף בריכוזים החרדיים.

המקרה האחרון אירע השבוע כאשר ברחובות העיר אלעד הופצו בתפוצה רחבה חומרי מסיון. רכב ובתוכו מס' מיסיונרים סבב בין הרחובות באלעד והפיצו את החומרים. עם קבלת הדיווח במוקד 'יד לאחים' התפזרו פעילי השטח של הארגון וחילקו פליירים אזהרה בתיבות הדואר ואספו את החומר שהיה מפוזר בעיר.

המודעות באלעד • יד לאחים

בנוסף לכך מדובר בתופעה בהקיף רחב. בשבועות האחרונים הוקמו דוכנים והופצו פליירים בין היתר בערים בת ים, חולון ראשון לציון, פתח תקווה, יבנה, אשקלון, אשדוד, קרית אתא, פוריה, ירושלים, רמת גן, תל אביב, רחובות, נתניה, גבעת שמואל וראש העין.

המדובר בתפוצה רחבה במיוחד שיכולה להגיע למאות אלפי תושבים, ובארגון לא שוקטים על השמרים ובשילוב עם פעילות השטח ויהודים המיידעים את המוקד, מצליחים במרבית המקרים לאסוף את החומרים המסוכנים.

בארגון מתריעים מפני התופעה החמורה וקוראים לציבור להיות עירניים ולעדכן את הארגון בכל מקרה דומה אשר בו נתקלים במקרים כאלה על מנת שיוכלו לטפל.

"המסיון מצדו משקיע תקצבי ענק ליצור פרסום שיראה תמים. חשוב מאד להיות עירניים ולעדכן את מוקד יד לאחים בכל מקרה של ספק על מנת שנוכל לטפל ולמנוע הפצת חומרים ודעות כוזבות" אומר ר' שמעון אברג'ל רכז השטח ביד לאחים.

יד לאחים מיסיונרים חומר מיסיונרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד