כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

קציפת יוגורט אוורירית בטעם פינה-קולדה ובטעם מנגו טרופי

קטגוריית קציפת היוגורט של Muller Froop מתרחבת שוב במהדורת קיץ מיוחדת: 2 קציפות היוגורט החדשות מצטרפות לשני הטעמים הקיימים בקטגוריה שהושקו לפני חודשים ספורים וזכו להצלחה מסחררת

קציפת יוגורט אוורירית בטעם פינה-קולדה ובטעם מנגו טרופי
מולר פרופ קציפה צילום: יח"צ

מותג היוגורטים הבינלאומי Muller מרחיב שוב את הקטגוריה החדשה בסדרת Muller Froop הפופולרית, סדרת קציפת היוגורט, הפעם עם 2 מעדני יוגורט מוקצפים בטעמי קיץ: קציפת יוגורט בטעם מנגו טרופי וקציפת יוגורט בטעם פינה קולדה (קוקוס אננס)!

מעדני היוגורט המוקצפים מהווים קטגוריה חדשה במקררי החלב, ואופן ההקצפה שלהם הופך אותם ל-100% מוקצפים ובעלי מרקם אוורירי ואחיד – היחידים עם פרי אמיתי.

בחודשים הספורים שחלפו מההשקה זכתה קציפת היוגורט החדשה muller froop לביקושי שיא ונחטפה ממקררי רשתות השיווק.

שני הטעמים החדשים, מנגו טרופי ופינה-קולדה (קוקוס אננס), מצטרפים לשני טעמים הקיימים בסדרה: וניל צרפתי ותות, כולם בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית, ומתאימים למגוון הזדמנויות כמו ארוחה משפחתית חגיגית, אירוח קליל וסתם פינוק קטן ומענג באמצע היום.

אודות מחלבת "Muller"

ב-Muller מאמינים כי הדרך המיטבית לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את "היצרן הטוב בעולם" – הטבע. המחלבה פועלת בסטנדרטים האירופאיים הגבוהים בעולם, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר, ומחפשת כל העת חדשנות ויצירתיות לטובת העשרת הטעמים והמרקמים הייחודיים של החברה, תוך שילוב הפירות הכי טובים מהטבע ובלי להתפשר על כשרות מהודרת.

מולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד