כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
רגעים של נחת

ארבלה קושנר, נכדתו של טראמפ, חגגה בת מצווה

ארבלה קושנר נכדתו של הנשיא לשעבר, בתם של ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ שהתגיירה, חגגה בת מצווה. הסבא דונלד השתתף באירוע וחלק כמה רגעים של נחת בין שלל כתבי האישום איתם הוא מתמודד

ארבלה קושנר, נכדתו של טראמפ, חגגה בת מצווה
עוגת יום הולדת צילום: depositphotos

ארבלה קושנר, נכדתו היהודיה של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, חגגה בת מצווה מפוארת יחד עם משפחתה. הוריה היהודים, ג'ארד קושנר ואיוונקה טראמפ, בתו של טראמפ שהתגיירה, חגגו יחד עם הסבא דונלד טראמפ, שגם אירח את החגיגה.

הסבא דונלד חלק כמה רגעים יפים כשהוא שם בצד את הצרות שלו בגין מספר כתבי אישום איתם הוא מתמודד. באירוע הנוצץ השתתפו חבריהם היהודים של משפחת קושנר.

איוונקה טראמפ כתבה בחשבון הפייסבוק שלה ברכות לבתה: "‏עם שפע של אהבה וגאווה עצומה, ג'ארד ואני חגגנו את בת המצווה של בתנו ארבלה בסוף השבוע האחרון. סוף השבוע היה עם לב מלא ושפע של שמחה והודיה".

גברת קושנר שיבחה את בתה שמתנדבת בבתי תמחוי: "מחויבותה להאכיל משפחות רעבות דרך בנק המזון ‏הכשר של הקהילה היהודית ועד לתמוך בילדים עם צרכים מיוחדים באמצעות עבודתה בהתנדבות במעגל ‏הידידות, הלב הנתינה של ארבלה והמחויבות להשפיע לטובה, מגלמים את רוח אבן הדרך המיוחדת הזו".

‏עוד כתבה: "לא יכולנו להיות גאים יותר בנערה יוצאת הדופן שהיא ‏הפכה להיות. טוב הלב, היצירתיות, ההומור, האמפתיה והתשוקה שלה מילאו את חיינו בכל כך הרבה שמחה ‏והשראה. הבת מצווה שלה תהיה תחילתו של פרק יפה ומספק בחייה".

דונלד טראמפ איוונקה טראמפ ג'ארד קושנר בת מצווה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד