י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024
"הפר את הסדר"

המשטרה עצרה את אחד מראשי המחאה באירוע עם ברקת

המשטרה עצרה את אמיר השכל המזוהה עם ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית לאחר שהפר את הסדר. ראש העיר שדרות פנה למוחים ואמר: "הבחירות נגמרו"

המשטרה עצרה את אחד מראשי המחאה באירוע עם ברקת
השר ניר ברקת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המשטרה עצרה בצהריים (שלישי) את תת-אלוף במיל' אמיר השכל, אחד המזוהים עם ראשי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, לאחר שהפר את הסדר במהלך כנס בשדרות שבו השתתף שר הכלכלה ניר ברקת.

השכל אמר: "מי שעם המשטר יוכל להיכנס, מי שנגד המשטרה לא ייכנס לאירועים", בעת שנלקח על-ידי כמה שוטרים לרכב המעצר.

השר ברקת התקבל מיד עם הגעתו לכנס בצעקות של מוחים נגד הרפורמה במערכת המשפט. מפגינים אף התפרצו לדבריו של השר במהלך נאומו בכנס. כוחות המשטרה פינו בכוח את המוחים ועצרו כאמור את השכל.

לאחר מעצרו של השכל נמסר מהמשטרה: "כוחות משטרה פעלו במחאה בעיר שדרות, במהלכה אחד המפגינים הפר את הסדר הציבורי, סירב להישמע להוראות השוטרים והסדרנים, וכן סירב לעיכוב, דבר שלא הותיר לשוטרים ברירה והוא נעצר להמשך חקירה".

השכל טען בעת מעצרו: "לא נותנים לי להיכנס פנימה. אני נרשמתי כמו שצריך והם לא נותנים לי להיכנס שמה יהיה ככה או ככה, על זה עוצרים. עכשיו הכניסה לאירועים תהיה סלקטיבית".

ראש העיר שדרות אלון דוידי תקף במהלך הכנס את המוחים ואמר: "תפסיקו להתנהג בפופוליזם זול ובאלימות נגדנו. אנחנו אוהבים את מדינת ישראל, את כולם, גם את השמאל וגם את הימין, גם דתיים וגם חילונים. אתם יכולים להפגין בחוץ, אנחנו עוסקים בדברים חשובים. היו בחירות, נגמרו הבחירות".

דוידי הוסיף: "זו הבושה הכי גדולה לנצל כנס שאמור לחזק את העיר שדרות ולנצל אותו לטובת הצרכים האישיים שלכם, של דעה פוליטית שלכם. תפגינו בחוץ. אנחנו אוהבים את כולם, צאו בבקשה, גם פגעתם ברכוש".

ניר ברקת שדרות הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד