כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
קול ששון

382 כלות, 412 חתנים: הסגולה המופתית לשידוכים בעמוקה

עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א שילב בשנה שעברה את כל הסגולות הבדוקות והמנוסות ביותר, והתוצאות לא איחרו לבוא • לקראת יום ההילולא של רבי יונתן בן עוזיאל, גוברת ההרשמה להשתתף בסגולה המיוחדת גם השנה • זה קל, פשוט ומוכיח את עצמו בצורה מדהימה!

382 כלות, 412 חתנים: הסגולה המופתית לשידוכים בעמוקה
שבירת כוס מתחת לחופה. אילוסטרציה צילום: Michal Fattal /FLASH90

בקרב מעוכבי השידוכים, עוברות החדשות הללו במהירות, וההרשמה השנה מתוגברת באופן חסר תקדים.

לפני כשנה, לקראת יום ההילולא של התנא הקדוש רבי יונתן בן עוזיאל, שילב עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א שורה של סגולות בדוקות ומנוסות, בכח הצדקה, בכח האמונה ובכח התפילה על הציון הקדוש בעמוקה, והתוצאות לא איחרו לבוא: 382 רווקות שלקחו חלק בסגולה התארסו בשעה טובה עד ראש השנה תשפ"ג, ו-412 רווקים שהשתתפו גם הם, זכו גם הם להתארס באותו פרק זמן. ברבים מהשידוכים היו אלו חתן וכלה ששניהם לקחו חלק בסגולה הזאת, וזכות לישועה מהירה.

להעברת שמות וקבלת המתנה המופלאה הקליקו כאן>>>

גם השנה, עמוד הישועות, הגאון הצדיק הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, הוציא מפיו ברכה נדירה ומפורשת, שכל מי שיזכה לבצע את שבע הצעדים שנקבעו, יזכה במידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה הקרוב, תשפ"ד.

להעברת שמות וקבלת המתנה המופלאה הקליקו כאן
זה הזמן להצטרף! זה לא קשה, זה לא מסובך, מדובר בצעדים פשוטים וקלים לביצוע, והישועה ממש מעבר לפינה:

קחו דף ועט, ותרשמו את שבעת הצעדים לביצוע מיידי:

1. חשבו את הגימטריה של השם שלכם.

2. מוסיפים 22 דולר כמניין 'זווג'.

3. מכניסים באתר את התרומה כמניין השם וכמניין 'זווג', ומציינים את השם המלא – התרומה נכנסת מיידית לקרן הספציפית הזו- לישועה בעמוקה, כך שהכסף יופנה למטרה של עזרה בנישואי כלות יתומות ועניות – חלק מרכזי מאוד בסגולה.

4. ביום ההילולא יערוך מרן הגרמ"ש אדלשטיין עמוד הישועות, על הציון הקדוש ב'עמוקה' מעמד התרת קללות, כדי להסיר את כל החסמים, הקפידות והעיכובים.

5. לאחר מכן יערוך עמוד הישועות סדר כופר נפש על השם שלכם, וישתמש בכסף שתרמתם כמניין שמכם וכמניין 'זווג', כדי להחיש ישועה, במידה כנגד מידה למי שעזרו לכלות יתומות ועניות להתחתן, שיזכו גם הם להקים בית נאמן בישראל במהרה.

6. רק לאחר הפדיון והתרת הקללות, כשכל הקפידות והמקטרגים נעלמו לבלי שוב, יגזור עמוד הישועות שבכח הצדקה והמקום ובכוחו העצום של התנא רבי יונתן בן עוזיאל - שבמידה כנגד מידה תזכו להתארס עד ראש השנה תשפ"ד, ולהתחתן בקרוב מאוד, כמו שעזרתם לכלות יתומות ועניות להתחתן.

7. תתחילו לחשוב על האולם שבו אתם רוצים לערוך את האירוסין - כי צלחת כבר יש!!! מרן הרמ"ש שליט"א ייתן לכל אחד ואחד מהשמות שיוזכרו בציון הקדוש, צלחת אירוסין, מתנה מיוחדת מהרב לאות ולסימן על הברכה הנדירה.

להעברת שמות וקבלת המתנה המופלאה הקליקו כאן>>>

קופת העיר עמוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד