כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
החמישי בגובהו בעולם

טיפס ללא חבלים עד קומה 73 ונעצר על ידי המשטרה

אזרח בריטי ניסה לטפס ללא חבלים על הבניין החמישי בגובהו בעולם, בן 123 קומות בסיאול. בקומה ה-73 הוא נעצר על ידי המשטרה. הוא כבר נעצר בעבר בגלל שטיפס על בניין גבוה בלונדון

טיפס ללא חבלים עד קומה 73 ונעצר על ידי המשטרה
הגבר מטפס על המגדל צילום: 사진 송파소방서

כמעט השלים את המשימה ונעצר. אזרח בריטי נעצר על ידי משטרת דרום קוריאה לאחר שטיפס ללא חבלים עד לקומה ה-73 בבניין החמישי בגובהו בעולם, המתנשא לגובה 123 קומות בסיאול, בירת דרום קוריאה.

הבריטי בן ה-24 טיפס על הבניין במשך למעלה משעה, ללא חבלים ותוך סיכון חייו, כאשר אזרחים הבחינו בו והזעיקו את המשטרה המקומית וכבאי האש. רק לאחר שהגיע לקומה ה-73 הצליחו השוטרים לשכנע את האיש להשתמש במתקן אחזקה שהוצב במקום ולהיכנס אל תוך הבניין בבטחה, ובכך לסיים הטיפוס המאתגר והמסוכן.

מיד לאחר מכן הוא נלקח לחקירה במשטרת סיאול, בניסיון להבין מה גרם לו לטפס בצורה מסוכנת וללא חבלים על אחד הבניינים הגבוהים בעולם.

כלי תקשורת בבריטניה דיווחו כי הוא כבר נעצר ונכלא בעבר בגלל שטיפס על בנין גבוה בלונדון ב-2019 גם אז ללא חבלים. זו לא הפעם הראשונה שאזרחים זרים מנסים לטפס על הבניין החמישי בגובהו בעולם בסיאול. ב-2018 עצרה משטרת דרום קוריאה את אלן רוברט, אזרח צרפתי, לאחר שהצליח לטפס לגובה חצי מהבניין לפני שנעצר.

דרום קוריאה מגדל לונדון בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד