כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

תחנת טיפת חלב של מכבי שירותי בריאות בביתר זכתה לשבחים ממשרד הבריאות

משרד הבריאות ערך בקרה בתחנה לבריאות המשפחה מבית מכבי בעיר ביתר. במהלך הביקור ציינו לשבח נציגות משרד הבריאות את מקצועיות אנשי הצוות ואת ההתנהלות המיטבית של תחנת טיפת החלב.

תחנת טיפת חלב של מכבי שירותי בריאות בביתר זכתה לשבחים ממשרד הבריאות
מכבי ביתר טיפת חלב צילום: יח"צ

מכבי מעניקה לחבריה סל שירותי רפואה מושלם, במסגרתו היא מפעילה לצד המרכזים הרפואיים גם תחנות טיפות חלב מקצועיות בערים השונות, להשלמת המעטפת הרפואית כבר מגיל לידה.

בשבוע שעבר נערכה בקרה בתחנת טיפת החלב מבית מכבי בעיר ביתר עילית, על ידי נציגות משרד הבריאות שסקרו את הפעילות השוטפת והתוודעו לאופן התפעול והטיפול המיטביים בתחנה לבריאות המשפחה.

הביקור נערך בנוכחותם של מנהל המרחב יונתן רובינשטיין, מנהלת תחום טיפת חלב במטה מכבי הגב' מירה קולא, מנהלת תחום טיפת חלב מחוזית הגב' אנה סנצוב, מנהלת הסיעוד המרחבית הגב' אריאלה פרידמן ומנהלת טיפת חלב המרחבית הגב' רעות חדידה.

במהלך הסיור הדגישו את התשלובת המקצועיות יחד עם היסודיות והרגישות שמנחות את הצוות המטפל וניכר במהלך הביקור. בנוסף, משרד הבריאות הביע את התרשמותו החיובית מאירועים מקדמי בריאות המתקיימים מטעם התחנה עבור תושבי העיר, במסגרתם נערכות פעילויות הסברה וסדנאות פיתוח להורים וילדים בנושאים מגוונים. נושאים אלה נוגעים לבטיחות הילדים ומעניקים כלים משלימים להתפתחות מיטבית.        

בין האירועים מקדמי הבריאות שנערכים כדרך שגרה, מתקיימות פעילויות הסברה וזהירות לילדים בנושאים הנוגעים לאירועים סביב מעגל השנה. בנוסף, מתקיימות מטעם התחנה סדנאות הכנה לילדים העומדים לקראת אירועים משמעותיים כמו עלייה לכיתה א'. זאת, בנוסף על סדנאות פיתוח להורים, ביניהן סדנאות עזרה ראשונה המעניקות כלים לתפקוד הורי מיטבי בעת חירום, וכן סדנאות העשרה כמו סדנא לעיסוי תינוקות ועוד.

בתחנות טיפת החלב של מכבי ניתנים באופן שגרה וללא עלות שירותי חיסון והערכת גדילה לווידוא התפתחות תואמת גיל. בנוסף מוגשים בתחנות טיפת החלב ייעוץ בתחומים שונים הנוגעים להתפתחות הילד, כמו ייעוץ בנושאי הזנה ושינה בקרב ילדים, לצד בדיקות ראיה והתפתחות על ידי צוות מקצועי מבית מכבי. אך מעל לכל, אחיות טיפת חלב של התחנה עומדות בקשר רציף והדוק עם רופאי הילדים של המרפאה על מנת להבטיח מעקב צמוד לילדי ביתר החל מהלידה ולאורך כל שנות הגדילה.

יונתן רובינשטיין, מנהל המרחב: "מכבי בביתר מחוללת מהפכה בשירותי הבריאות בעיר. בשנה האחרונה בלבד, הכנסנו עוד רופאים מומחים מתחומים שונים, פתחתנו שירותים חדשים והרחבנו שירותים קיימים. אנחנו חותרים לזמינות הגבוהה ביותר ברפואת משפחה, ילדים, נשים, ברפואת שיניים מבוגרים וילדים, פיזיותרפיה. אנחנו גם מציעים לחברינו בדיקות מעבדה בשעות הצהריים, ועוד הרבה תחומים.           

החזון שלנו בשילוב טיפת חלב בתוך המרפאה הינו להעניק מעטפת רפואית מושלמת המאפשרת הערכה מיטבית על מצב בריאותו של החבר כבר מגיל לידה, ומוסיפה ללוות את החבריה בכל עת. אנחנו מודים למשרד הבריאות על בקרתם שמאפשרת להתגאות בכלל המעטפת ומאפשרת שימור ושיפור מתמיד למען ילדי ביתר ומשפחותיהם".

מכבי שירותי בריאות טיפת חלב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד