א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

מהלך פורץ דרך בבנקאות הישראלית: לאומי מעניק ללקוחותיו ריבית על היתרה בעו"ש

מהלך חדשני ופורץ דרך זה, הרלוונטי לתקופה שבה סביבת הריבית גבוהה, מצטרף לשורת מהלכים צרכניים נוספים שאותם יזם לאומי בשנה החולפת, אשר נועדו להקל על לקוחותיו בתקופה זו

מהלך פורץ דרך בבנקאות הישראלית:  לאומי מעניק ללקוחותיו ריבית על היתרה בעו"ש
חנן פרידמן צילום: אורן דאי

בנק לאומי מודיע היום (שלישי) על מהלך צרכני ייחודי ופורץ דרך במערכת הבנקאית: לקוחות פרטיים בעלי חשבון עו"ש בלאומי ייהנו מריבית שנתית בשיעור של 1% על יתרת הזכות בחשבון – הטבה משמעותית שאינה קיימת באף בנק אחר בישראל. הריבית תשולם על יתרה בעו"ש של עד 10,000 ש"ח ללקוחות מעבירי משכורת עם משכנתא בלאומי, או ללקוחות מעבירי משכורת עם מחזור עסקאות חודשי של לפחות 3,000 ש"ח בכרטיס אשראי של לאומי או ללקוחות מעבירי משכורת עם תיק ניירות ערך בלאומי. ההטבה תקפה גם למקבלי פנסיות, ותיכנס לתוקף החל מ-1 ביולי.

מנכ"ל לאומי, חנן פרידמן: "אנחנו גאים להיות הבנק הראשון בישראל שמאפשר ללקוחותיו ליהנות מריבית אפקטיבית על כסף ששוכב בעו"ש, בייחוד בתקופה מאתגרת זו. לצד זאת, אנו ממשיכים לקרוא ולעודד את לקוחותינו להפקיד כספים נזילים לטובת פיקדונות נושאי ריבית גבוהה, הן לטווח קצר והן לטווח ארוך – בהתאם למצבם הפיננסי ולצורכיהם. אנו מתחייבים להמשיך להוביל את המערכת הבנקאית בישראל תוך יישום עקבי של האסטרטגיה שלנו להיות הבנק הכי נוח, הכי משתלם והכי יוזם למען לקוחותיו".

מהלך חדשני ופורץ דרך זה, הרלוונטי לתקופה שבה סביבת הריבית גבוהה, מצטרף לשורת מהלכים צרכניים נוספים שאותם יזם לאומי בשנה החולפת, אשר נועדו להקל על לקוחותיו בתקופה זו. בין השאר:

  • פנייה פרו-אקטיבית ללקוחות לעידוד הפקדות כספים נזילים לטובת פיקדונות נושאי ריבית: לאומי מעניק את הריביות הגבוהות ביותר מבין הבנקים הגדולים בגין פיקדונות בריבית קבועה וריבית משתנה, לתקופות של יום, חודש, שבוע ושנה בהפקדה בדיגיטל.
  • הקלות לנוטלי הלוואות ומשכנתאות: הקפאה מלאה או חלקית של הלוואה קיימת (קרן ו/או ריבית) לצורך הקטנת גובה ההחזר החודשי.
  • הטבה לתקופת החגים: לקוחות הבנק, מחזיקי כרטיס אשראי בנקאי, נהנו מדחייה של חודש בחיוב של הכרטיס, בסכום של עד 5,000 ₪, וזאת ללא תשלום ריבית.
בנק לאומי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד