כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

לכבוד שבת קודש: גולדיס במבצע - 6 סלטים וחלה

מעדניית גולדיס יוצאים במבצע מיוחד; בקניית 6 סלטים מהמבחר הענק של גולדיס תקבלו חלת בייקרי במתנה.

לכבוד שבת קודש: גולדיס במבצע - 6 סלטים וחלה
גולדיס מבצע 6 סלטים וחלה צילום: יח"צ

מעדניית גולדיס מלווה אתכם בחוויה קולינרית בכל מעגל השנה. בארוחות היום יום, בסעודות שבת, בחגים ובמועדים שונים, עם תפריט מגוון וטעמים מיוחדים.

בימי חמישי ושישי – לכבוד שבת קודש – מציעים בגולדיס מבחר ענק של סלטים, החל בסלטים המוכרים כמו חומוס, טחינה ביתית, טחינה ירוקה, מטבוחה, ממרח חציל בטעם כבד, חציל במיונז ביתי, חציל קלוי במיונז, חציל מטוגן בתחמיץ, חריין/חזרת, ועד לסלטים מיוחדים מבית גולדיס, כמו כרובית 'דובאי', פסטו, טבולה עם ירקות עונה ופטרוזיליה, דיפ שום שמיר אמריקאי, דיפ בצל מקורמל, טאמאטע דיפ, דיפ פלפל חלפיניו, סלט וולדורף, מעדן אבוקדו ביתי, חריף אנטיפסטי, שום קונפי, פטריות שמפניון בסצ'ואן ועוד עשרות סלטים מיוחדים בטעמים מושלמים.

כאמור, בקניית 6 סלטים מהמבחר תקבלו חלת בייקרי של גולדיס במתנה. גם בקטגוריית הבייקרי קיים מבחר ענק של חלות. חלה של הבייקרי, חלת בריוש מתוקה, חלה מקמח מלא, חלה מקמח כוסמין, חלה ענקית, חצי חלה ועוד מגוון של לחמים. כמובן שבקטגוריית הבייקרי של גולדיס תמצאו גם עשרות עוגות, מאפים וקינוחים מושלמים.

המבצע בתוקף בימים חמישי ושישי בלבד, עד יום שישי יא' תמוז 30.06.

מלבד הסלטים והחלות שקיימים במבחר ענק, בגולדיס תמצאו בימי חמישי ושישי את תפריט השבת של גולדיס כמיטב המסורת, המציע את סעודות השבת מתחילתם ועד סופם לנוחות מושלמת. מבחר דגים לכבוד שבת בהגשות שונות ומיוחדות. מרקים ואלמנטים משלימים. מנות עיקריות במבחר ענק של בשרים ועופות ברמת הגשה מוקפדת ואקסקלוסיבית. מגוון רחב של תוספות להתאמה מושלמת להעדפותיכם האישיות ומחלקות משלימות לפינוק מלא כדוגמת יינות ומשקאות חריפים וקלים, פינוקים שבתיים, פיצוחים, שוקולדים, מגשי פירות ואף עיתונים להשלמת מנוחת השבת.

כשרות: בד"ץ העדה החרדית

להזמנות: באתר - goldys.co.il  או בטלפון - 02-6200100.

סניפי גולדיס'; ירושלים – רחוב עזרת תורה 18, בני ברק – רחוב מצדה 9, מתחם ב.ס.ר.

גולדיס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד