כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
חדש ובלעדי בד"ר פישר

סדרת קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה בגודל חדש ומשפחתי של 2 ליטר

סדרת קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה של ד"ר פישר הינה סדרת תכשירי רחצה לתינוקות לשינה בריאה ורגועה, מועשרת בתמציות צמחי הלבנדר והקמומיל הידועים כמרגיעים ומסייעים בהפגת מתחים • כעת הסדרה מתחדשת ומתרחבת עם אל סבון ושמפו בגודל משפחתי ייחודי של 2 ליטר, המתאים במיוחד למשפחות עם תינוקות. קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה – הדרך הנעימה לסיים את היום! 

סדרת קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה בגודל חדש ומשפחתי של 2 ליטר
ד"ר פישר תינוקות וילדים סבון ושמפו קמיל בלו 2 ליטר צילום: יח"צ

כל הורה יודע עד כמה השינה תורמת להתפתחות ולצמיחה בריאה של התינוק. כאשר התינוק ישן טוב בלילה, הוא רגוע יותר וגופו הקטן יכול לנוח ולצבור כוח לקראת יום חדש של גילויים ופעילות. לכן, פיתחו במעבדות ד”ר פישר סדרת קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה – לשינה בריאה ורגועה.

ועכשיו הסדרה האהובה מתחדשת ומתרחבת עם אל סבון ושמפו בגודל משפחתי חדש של 2 ליטר. הגודל החדש מהווה בשורה למשפחות העושות שימוש יומיומי בתכשירי הרחצה הייעודיים לתינוקות לפני השינה.

שמפו קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה הינו ללא דמעות, עדין ומותאם במיוחד לשיער הרך של התינוק. מנקה בעדינות, ביעילות וביסודיות, מעשיר ומזין את השיער. לאחר החפיפה שיער התינוק נותר נקי, רך ובעל ניחוח נעים הנשאר עימו עד ליום המחרת.

אל סבון קמיל בלו סנסיטיב לפני השינה הוא אל-סבון המעניק לעור התינוק את הלחות הדרושה לו. מנקה בעדינות ביעילות וביסודיות את עור התינוק, מעשיר ומזין אותו במרכיבי לחות הממשיכים לטפל בעורו גם לאחר הרחצה.

שני המוצרים הינם היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ועברו את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש במיוחד. הם מכילים תמציות פרחי לבנדר וקמומיל המעניקים לתינוק תחושת רוגע ושלווה. לאחר הרחצה התינוק נקי, רגוע ומוכן לקראת שנת לילה טובה ומפנקת.

קמיל בלו הינו מותג התינוקות מס' 1 לטיפול בתינוקות וילדים בישראל, והוא כולל מגוון רחב של סדרות ומוצרים המעניקים מענה לצרכים השונים של הטיפול בתינוק החל מיום היוולדו ואילך. המוצרים השונים מוכרים ואהובים על הורים ותינוקות מזה 55 שנה, והם גם הבחירה המועדפת של בתי היולדות בישראל.

תכולה: 2 ליטר

ניתן להשיג ברשת יש חסד ויש בשכונה.

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו תקן הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

ד"ר פישר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד