כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
"לצאת ולהצביע"

ראש העיר בני ברק נפגש עם המתמודדים ללשכת עורכי הדין

חברי רשימת 'יוזמה ציונות משפטית' המתמודדת למועצת לשכת עורכי הדין נפגשה עם הגאון הרב יהודה סילמן ראב"ד בד"צ ב"ב שהביע תמיכה. בנוסף נפגשו גם עם הרב אברהם רובינשטיין ראש העיר בני ברק "קורא לעורכי הדין לצאת ולהצביע לרשימת 'יוזמה ציונות משפטית', מן הראוי לחזק רשימה שתסייע בידי שומרי המצוות"

ראש העיר בני ברק נפגש עם המתמודדים ללשכת עורכי הדין
הפגישה עם המתמודדים ללשכת עורכי הדין צילום: באדיבות המצלם

בעוד כשבוע ייערכו הבחירות ללשכת עורכי הדין, על פי הציפיות אחוזי ההצבעה יהיו גבוהים משמעותית לעומת הבחירות הקודמות, בלשכת עורכי הדין מצפים לעלייה של עשרות אחוזים בשל המאבק על דמותה וצביונה של מערכת המשפט בשנים הקרובות

בשבועות האחרונים הצליחו חברי רשימת 'יוזמה ציונות משפטית' המורכבת מנציגים חרדים ודתיים לאומיים לקבל את תמיכתם של רבנים בכירים וכן של נציגי ציבור מסיעות הימין.

בין היתר נפגשו היום חברי הרשימה עם הגאון הרב יהודה סילמן ראב"ד בד"צ ב"ב שהביע תמיכה ברשימה ואמר שראוי לחזק את הרשימה שתסייע לשומרי התורה והמצוות.

בנוסף נפגשו חברי הרשימה גם עם ראש העיר בני ברק הרב אברהם רובינשטיין, שביקש לתמוך בחברי הרשימה ואמר כי הוא מצפה מכל בעל זכות בחירה יגיע לקלפי ויצביע לרשימה ששומרת על ערכי היהדות והמסורת. "אנחנו רוצים שבלשכת עורכי הדין יישבו נציגים שיחזקו את היהדות ולא יחלישו אותה, שיתנו מענה לציבור החרדי, שיבינו את הצרכים של הציבור הזה ויתנו לו את המענה הנכון".

רשימת "יוזמה ציונות משפטית" בראשות עורך הדין יצחק נטוביץ' קיבלה כאמור תמיכה גדולה ממספר חברי כנסת כך אמר יושב ראש סיעת יהדות התורה הרב יצחק פינדרוס לפני מספר ימים "אלו בחירות שישפיעו על כל הציבור, אני קורא לעו"ד לצאת ולהצביע לרשימת 'יוזמה ציונות משפטית', אנחנו צריכים לחזק את כוחנו שם"

לשכת עורכי הדין אברהם רובינשטיין הרב יהודה סילמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד