כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
המשיכו להתפלל

הרב'ה של הדור: רבי אלתר שוחרר מטיפול נמרץ

בנו של רב'ה אלתר המפורסם מעדכן כי חל שיפור במצבו של אביו והוא שוחרר מטיפול נמרץ ומבקש להמשיך להתפלל לרפואתו של ר' אלתר צבי אריה בן חנה חיה בתוך שאר חולי עמו ישראל 

הרב'ה של הדור: רבי אלתר שוחרר מטיפול נמרץ
רבי אלתר בל"ג בעומר בנווה יעקב צילום: באדיבות המצלם

הרב אלתר צבי אריה יכנס, דמות מפורסמת בקרב המגזר החרדי ומי שמכונה בפי כל "רבי אלתר", שנודע בשיריו ואלבומיו המפורסמים שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה רגילה. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' לראשונה רבי אלתר אושפז בערב חג השבועות לאחר חולשה ובעיות במדדים, הוא אושפז במחלקת טיפול נמרץ בית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים ורבים מתפללים לרפואת רבי אלתר צבי אריה בן חנה חיה. 

בימים האחרונים חל שיפור בחסדי שמים במצב בריאותו ורבי אלתר הועבר למחלקה רגילה. 

רבי אלתר בשירת פרעה בפיג\

בנו ר' שלום יכנס כתב היום (שלישי) בעקבות שמועות זדוניות על פטירתו: "הרבו תחינה ובקשה לרפואתו של אאמו"ר שליט"א המשמח ילדי ישראל ביראת שמים טהורה, הרב'ה של הדור ר' אלתר צבי אריה בן חנה חיה לרפו"ש ולאריכות ימים ושנים. ב"ה רב'ה אלתר מתאושש ויצא ממחלקת טיפול נמרץ". 

רבי אלתר בן ה- 75 תושב ירושלים, נחשב לכוכב גדול אצל ילדי ישראל בזכות שיריו הרבים ושירו המפורסם 'פרעה בפיג'מה'. רק בל"ג בעומר האחרון עוד ניהל את מעמד ההדלקה בשכונת נווה יעקב בירושלים יחד עם מאות ילדי השכונה וכן את מעמד מסיבת חומש בתלמוד תורה המסורה בשכונת רמת שלמה בירושלים שנערך בערב חג השבועות. 

רבי אלתר תפילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד