כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
קיץ שמח

גם השנה: מתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה יוצא לדרך

מוזיקה חסידית מקפיצה, כיבוד עשיר, מגוון פינוקים ומזכרות – זו החוויה שתמתין במתחם הקריוקי Coke מיוזיק לאלפי המשתתפים בפעילות הקיץ של קוקה-קולה. חלקם אף יופתעו מהופעה ומשירה משותפת עם גדולי הזמרים במקום

גם השנה: מתחם הקריוקי Coke מיוזיק של קוקה-קולה יוצא לדרך
קוקה קולה מיוזיק צילום: יח"צ

במתחם הקריוקי של קוקה-קולה ייהנו הזוכים מחוויה מוזיקלית מקפיצה עם הרבה הפתעות ואל חלקם אולי יצטרף בהפתעה אחד מגדולי הזמרים: ארי היל, בנצי שטיין, פיני איינהורן, שמחה פרידמן, אבי אילסון, יואלי דיקמן ועוד.

מה צריך לעשות בשביל זה? פשוט מאוד! רוכשים אחד ממוצרי קוקה-קולה זירו, דיאט או קלאסי ומתקשרים לטלמסר 9334*, מקישים את הקוד המופיע על אריזת המוצר (בבקבוקים – על צוואר הבקבוק, ובפחיות – בתחתית הפחית) ועונים על שאלות שונות מעולמות המוזיקה. המשתתפים שיענו הכי הרבה תשובות נכונות בזמן הקצר ביותר יוכלו לזכות בכרטיס קבוצתי למתחם הקריוקי Coke מיוזיק!

רוצים להשתתף שוב? בשמחה! כל קוד נוסף של מוצר קוקה-קולה מאפשר לכם להשתתף שוב באתגר ואולי לזכות בכרטיס קבוצתי לחוויית המוזיקה של הקיץ!

הזוכֶה או הזוכָה יוכלו לבחור קבוצה הכוללת עד 19 איש נוספים שיצטרפו אליהם. הם יכולים להיות בני משפחה, חברים, חברות או כל מי שהזוכים ירצו לצרף אליהם לחוויית מוזיקה בלתי נשכחת.

לפרטים ולהשתתפות באתגר חייגו והיכנסו לקצב: 9334*

בכפוף לתקנון | ההרשמה לפעילות מותנית בהסכמה לקבלת דואר שיווקי | תקופת הפעילות: כ"ו בסיוון 15/6/23 עד ט"ז בתמוז 5/7/23 | ההשתתפות הינה מגיל 16 ומעלה | מותנה ברכישה ממגוון המוצרים כמפורט בתקנון הפעילות

קוקה קולה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד