י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"זה היה הדיבור העיקרי"

שרה מהליכוד: "יש להביא בחשבון שיש 64 מנדטים שדרשו רפורמה"

השרה גלית דיסטל הבהירה בריאיון כי אם לא יהיו הסכמות בבית הנשיא על הרפורמה המשפטית יש להעביר אותה באופן חד צדדי. "אם לא נגיע להסכמות בבית הנשיא, צריכים להביא בחשבון שיש 64 מנדטים שדרשו רפורמה", אמרה

שרה מהליכוד: "יש להביא בחשבון שיש 64 מנדטים שדרשו רפורמה"
מליאת הכנסת צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
השרה גלית דיסטל אטבריאן הבהירה היום (שלישי) בריאיון לחדשות 12 כי אם לא יהיו הסכמות בבית הנשיא על הרפורמה המשפטית יש להעביר אותה באופן חד צדדי.
דיסטל אמרה: "אם לא נגיע להסכמות בבית הנשיא, צריכים להביא בחשבון שיש 64 מנדטים שדרשו רפורמה. זה היה הדיבור העיקרי בערך מ-2016, חד משמעית מאזור כתבי האישום והפיאסקו הזה".
דיסטל הוסיפה: "הניסיון לתקוע טריז בין נתניהו ללוין הוא הבל. הרפורמה לא מתה, הוויכוח הוא אך ורק על הקצב והכמות". השרה הודתה כי, "הייתה טעות מצד כולנו, חשבנו שנצליח לפתור הכל בקדנציה אחת. אני אישית הצעתי שנתחיל קודם בפרקליטות ובמשטרה".
עוד אמרה: "לא הרפורמה הובילה לקריסת הכלכלה אלא התגובות אליה. כשיושב טייס בפריים טיים ביחידה מובחרת ואומר אני לא תוקף באיראן, זו פגיעה לא קלה בכנף.
כך גם כשיושב הנגיד ואומר תברחו מהמניה שנקראת מדינת ישראל. זו לא עמדה מקצועית. אתה לא פוליטיקאי. אתה פקיד חשוב, אבל פקיד. הוא מעל בתפקידו", אמרה.
גלית דיסטל אטבריאן הרפורמה המשפטית בית הנשיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד