י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
גם השנה

קייטנה ללא עלות: הבשורה לאלפי הורים וילדים בירושלים

התכנית המצליחה שמספקת הפעלות חינוכיות מגוונות לילדי העיר ממשיכה גם השנה. ראש העיר משה ליאון: "אנו שמחים על כך שאלפי הורים וילדים יוכלו למצוא כאן פתרון חינוכי מקצועי, חוויתי וממלא עבורם לימי החופש הגדול". הרישום החל בימים אלו

קייטנה ללא עלות: הבשורה לאלפי הורים וילדים בירושלים
גן חיות התנ"כי צילום: מרדכי לובעצקי

בתי הספר וגני הילדים של החופש הגדול: גם השנה עיריית ירושלים ומשרד החינוך יפעילו את תכנית הקיץ של החופש הגדול בבתי הספר ובגני הילדים במגזר החרדי, עבור תלמידי כיתות א' - ג' והילדים בגני הילדים התכנית "בתי הספר וגני הילדים של החופש הגדול" תתקיים בימי א'-ה', בין התאריכים יג' בתמוז עד ב' באב (ללא צום י"ז בתמוז) בין השעות 08:00 - 13:00 בבתי הספר, ובין 08:00 - 13:30 בגני הילדים.

יצוין כי בשנים שעברו אלפי הורים וילדים נהנו מהתכנית שמבוצעת מידי שנה באמצעות עמותת "לביא" בירושלים, ומאפשרת לילדים להמשיך בשגרה החינוכית והחברתית למרות היותם בימי החופש הגדול, כאשר הילדים נהנו מפעילויות העשרה חינוכיות ומרתקות. התכנית מסובסדת ללא עלות עבור ההורים.

הרישום להשתתפות בתכנית 'בתי הספר וגני הילדים של החופש הגדול' נמצא בעיצומו בימים אלו ויימשך עד לסוף השבוע הזה (כז' סיוון - 16 ליוני). יצוין כי ארוחת הבוקר הינה באחריות ההורים, כמו כן, ניתן להירשם גם לצהרון בתוספת תשלום.

מר משה ליאון, ראש העיר ירושלים: "מדובר בשירות חינוכי חשוב שניתן לתלמידי הכיתות הנמוכות בבתי הספר ולילדים בגנים במגזר החרדי ומדובר בצורך שהגיע מהשטח כאשר ההורים חיפשו פתרונות תעסוקתיים לילדים הקטנים. התוצאות של השנים שעברו הוכיחו את הצורך להפעיל את התכנית גם בחופש הגדול בשנה הזו ואנו שמחים על כך שאלפי הורים וילדים יוכלו למצוא כאן פתרון מצוין וממלא עבורם לימי החופש הגדול".

מר ארנון איקן, מנכ"ל עמותת "לביא": "אנו רואים בכל שנה כיצד התכנית של 'בתי הספר וגני הילדים של החופש הגדול' מעניקה לתלמידי בתי הספר ולילדים בגני הילדים מסגרת המשכית ורציפה לשנת הלימודים בצורה חינוכית חווייתית, מעשירה ומהנה וזאת בסביבה המוכרת להם ותוך מתן מענה חשוב וראוי להורים ולילדים בעיר ירושלים".

יצוין כי צוותי החינוך של התכנית מקיימים ימי עיון והעשרה במסגרת ההיערכות לרישום ולקליטת אלפי הילדים בתכנית זו. כאמור, הרישום לתכנית מתבצע באמצעות המוקד הטלפוני: 02-3750012 או באתר עמותת "לביא", אך ורק עד סוף השבוע הזה, יט' בסיוון. יש להצטייד בעת הרישום במספרי הזהות של התלמיד ואחד ההורים ובסמל המוסד.

קייטנה עיריית ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד