א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
שלל תקיפות אנטישמיות

צפו: דחיפות, איומים וגניבה בשכונה החרדית לאור יום

שלל תקיפות אנטישמיות בימים האחרונים בלונדון החרדית. יהודים חרדים הותקפו במספר דרכים, כולל נשים וילדים. ארגון השומרים של סטמפורד היל פרסם שלל תיעודים של התקיפות, וביקש מהעוקבים סיוע בלמצוא את התוקפים

צפו: דחיפות, איומים וגניבה בשכונה החרדית לאור יום
גונב קופת צדקה לתוך התיק שלו צילום: ארגון השומרים של סטמפורד היל

גבר חסר פחד וללא בושה נכנס לחנות אקססוריז בבעלות חרדים בלונדון, הוא דרש כסף מהקופה, וכשסירבו לתת לו, הגיב בגניבת קופת צדקה מהדלפק הישר לתוך התיק שלו, משטרת לונדון פתחה בחקירה. ארגון השומרים של סטמפורד היל שפרסם את התיעוד, פנה לעוקביו: "אם יש לכם מידע כלשהו או שאתם יכולים לזהות את האדם שנראה בצילומי טלוויזיה במעגל סגור, אנא צרו קשר איתנו, בואו נשמור על הקהילה שלנו בטוחה ואחראית".
במקרה נוסף מהימים האחרונים גם בשכונה החרדית סטמפורד היל, גבר כבן 25, פגע בנשים חרדיות, הוא צעק השמצות וקללות ומילים אנטישמיים, תקף אישה חרדית, ורדף אחרי ילדים ונשים. ארגון השומרים פרסם את התיעוד וציין "ההתנהגות המתועבת הזו היא בלתי מתקבלת על הדעת".

באירוע אנטישמי שלישי נוסף שגם הוא דווח בחשבון הטוויטר של ארגון השומרים בסמפורד היל, נראה גבר אנטישמי בתוך אוטובוס, מלא בדברי שנאה ושטנה לעבר בעלי חזות יהודית. ארגון השומרים קרא לעוקבים לעזור לזהות אותו. בנוסף אירע תקיפה אנטישמית נוספת באותה שכונה על ידי גבר שקילל ואיים על יהודי שחזר מבית הכנסת, בסטמפורד היל, ארגון השומרים פרסם את תמונתו וביקש את עזרת הציבור בזיהוי שלו.

באירוע אנטישמי נוסף היו מעורבים שני ילדים חרדים, אדם מרח את ידיו המלוכלכות על חולצת ילד אחד, ואמר לו, "זה מה שמגיע לך". הילדים הצליחו לחזור הביתה בשלום. באירוע נוסף בסטמפורד היל, יהודי שהלך עם אשתו ועם עגלה ובה נכדו בן ה-9 חודשים נחבט בעינו על ידי רוכב אופניים בכוונה תחילה, הקורבן טופל תחילה על ידי מתנדבי הצלה, אך נאלץ להתפנות לבית החולים להמשך טיפול.

במקרה נוסף בסטמפורד היל, גבר יהודי נשאל על ידי גבר אנטישמי האם יש לו סיגריה, וכאשר לא היה לו מה לתת, הגבר כבן 25 צעק לעברו השמצות אנטישמיות. ארגון השומרים פרסם כי התקבלו מספר דיווחים על האיש הזה, שמאיים במיוחד על נשים וילדים.

משטרת לונדון לונדון אנטישמיות בבריטניה תקיפות אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד