כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
טוען להפסדים של אוקראינה

פוטין מודה שלרוסיה אין מספיק נשק ומזל"טים

הנשיא פוטין הודה שרוסיה איבדה 54 טנקים בהתקפות האחרונות, אך מתעקש שההפסדים של אוקראינה גדולים יותר. פוטין טען כי אוקראינה איבדה 160 טנקים ויותר מ-360 כלי רכב משוריינים אחרים בימים האחרונים

פוטין מודה שלרוסיה אין מספיק נשק ומזל"טים
מלחמת אוקראינה צילום: משרד ההגנה האוקראיני

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין הusv כי לכוחותיו חסר ציוד לחימה הדרוש להם כדי לנצח במלחמה באוקראינה, תוך שהוא מתעקש כי מוסקבה מגבירה את ייצור הנשק כדי למלא את הפער. בנאום ביום שלישי בפגישה עם בלוגרים תומכי המלחמה, הודה פוטין כי "במהלך המבצע הצבאי המיוחד, התברר שיש מחסור בדברים רבים - תחמושת מונחית מדויקת, ציוד תקשורת, מטוסים, ומל"טים".

"יש לנו אותם, אבל למרבה הצער אין לנו מספיק מהם", אמר, כך לפי התקשורת הממלכתית. "מל"טים דרושים נשק נ"ט מודרני דרוש, ונדרשים טנקים מודרניים". אוקראינה לעומת זאת, קיבלה בשבועות האחרונים טנקים מערביים, כולל הצ'לנג'ר 2 הבריטי והנמר הגרמני 2.

פוטין טען כי אוקראינה איבדה 160 טנקים ויותר מ-360 כלי רכב משוריינים אחרים בימים האחרונים של קרבות קשים, בעוד שרוסיה איבדה רק 54 טנקים מאז שהחלה אוקראינה בהסתערות. אך לא ניתן היה לאמת את הטענות הללו.

פוטין אמר שאין צורך בגיוס נוסף של חיילים כדי להילחם באוקראינה לעת עתה, אך אמר שכל זימון כוחות נוסף יהיה תלוי במה שרוסיה רוצה להשיג שם. "אין צורך כזה היום" אמר. פוטין אמר שרוסיה פתוחה לשיחות שלום עם אוקראינה, אך הדרך היחידה לעצור את הסכסוך היא שמדינות המערב יפסיקו את אספקת הנשק שלהן לקייב.

 

 

ולדימיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה טנקים מל"טים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד