כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
השמחה נגדעה

אסון בחזור מהחתונה: 100 חוגגים נהרגו בצורה מחרידה

בחזור מחתונה שנחגגה במדינת ניז'ר בצפון ניגריה נהרגו כמאה חוגגים ואולי יותר בעקבות התהפכות הספינה בה הפליגו בחזרה למקומות מגוריהם. בהם נשים וילדים. ישנם עדיין נעדרים תחת המים שהחיפושים אחריהם נמשכים וההערכה היא שלא שרדו

אסון בחזור מהחתונה: 100 חוגגים נהרגו בצורה מחרידה
אילוסטרציה. למצולם אין קשר לכתבה צילום: unsplash

היום השמח של בני זוג בניגריה הפך ליום העצוב בחייהם בעקבות מותם של כמאה מהחוגגים בהתהפכות סירה בנהר הניז'ר בצפון ניגריה. כך נמסר משוטרים ותושבים מקומיים, תוך שנמשכים החיפושים אחר ניצולים שאולי שרדו מתחת למים.

לפי דובר המשטרה המקומית האסון התרחש כאשר הסירה התהפכה בשעות המוקדמות של יום שני, באזור שבו נהר חוצה את מדינת קווארה, קרוב למדינת ניז'ר השכנה. "הבנו שהייתה סירה שהתהפכה וכמאה אנשים מתו", אמר.

תושב האזור, אוסמן איברהים סיפר לתקשורת כי רבים מהקורבנות הם נשים וילדים שחזרו מטקס חתונה שנחגגה בכפר במדינת ניז'ר. לדבריו: "אנשים בסירה היו צריכים לקחת את האופניים שלהם לקהילות השונות" אלא שלקראת הירידה שלהם מהסירה התרחש האסון. "הסירה נשאה יותר ממאה אנשים כשטבעה במצולות הנהר".

הסיבה שישנו מספר קורבנות כה גבוה היא כי ההתהפכות התרחשה בסביבות השעה 3:00 לפנות בוקר בחשיכה מוחלטת ולפיכך האסון התגלה כמה שעות מאוחר יותר. "עד עכשיו, עדיין מחפשים אחר כמה גופות הרוגים".

ניגריה נחשבת למדינת עולם שלישי - מדינה ענייה שרוב תושביה אינם מחוברים באופן סדיר למים וחשמל והתשתיות בחלקים רבים במדינה לא קיימות או שהן פיראטיות בצורה לא בטיחותית, מה שגורם לאסונות רבים שלא כולם מדווחים בתקשורת.

ניגריה התהפכות סירה אסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד