כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
הקרב על הרייטינג

ינון מגל בלחץ? הערוצים המתחרים מציבים לו אתגר

הקרב על הרייטינג שאחרי המהדורות המרכזיות עולה שלב. כאשר 'הפטריוטים' תיאלץ להיאבק בשני הערוצים המתחרים 13 ו-12 שמעלים תוכנית חדשה עם קונספט זהה | וכך הגיב ינון מגל

ינון מגל בלחץ? הערוצים המתחרים מציבים לו אתגר
אילוסטרציה צילום: unsplash

קרב הרייטינג בין הערוצים נמשך ואף עולה שלב. ‏אחרי שתוכנית 'הפטריוטים' בהגשת ינון מגל ב'ערוץ 14' הצליחה להביא נתוני ‏רייטינג נאים בחודשים האחרונים, 'ערוץ 13' מציג תוכנית חדשה דומה בשם 'שומרי הסף' בהגשתה של גאולה אבן-סער.

גם 'ערוץ 12' לא נשאר בצד ומצטרף לקרב על הרייטינג בגזרת הערב לאחר סיום המהדורות המרכזית. הרעיון הינו לשדר את 'פגוש את ‏העיתונות' גם בימות החול בנוסף למוצאי שבת.

כמו ב'פטריוטים' שמשודרת בהשתתפות קהל שיושב מאחורי הפאנליסטים ומעודד במחיאות כפיים. גם התוכניות 'שומרי הסף' ו'פגוש את העיתונות' מצולמות עם קהל שיושב ברקע.

כאמור התוכנית הראשונה של 'שומרי הסף' בהגשת גאולה אבן, רעייתו של ח"כ גדעון סער, שודרה אמש לאחר המהדורה המרכזית והשתתפו בפאנל: אודליה כרמון, רון קופמן, קובי סודרי, נועה ירון, פנינת ינאי ורמי ורד. במהלך הבוקר עם פרסום נתוני הרייטינג היומיים, נגלה האם התוכנית הצליחה לעקוף את 'הפטריוטים' משמאל.

ב'פגוש את העיתונות' שמוגשת על ידי בן כספית ועמית סגל עדיין עובדים על הקונספט של התוכנית והיא צפויה לעלות לראשונה ביום חול לקראת סוף החודש. כך לפי דיווח של כתב ynet רן בוקר.

ינון מגל הפטריוטים ערוץ 13 פגוש את העיתונות רייטינג שומרי הסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד