כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
מאות מקרי ישועה

אסור לפספס: גזירת בית הדין למעוכבי שידוך תתקיים היום בעמוקה

עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין יגזור היום, בכח הצדקה ובכוחה של 'מידה כנגד מידה', שהתורמים כמניין שמם וכמניין 'זווג' יזכו להתארס עד ראש השנה הקרוב • זאת, לאחר מעמד ביטול הקללות והיטהרות מכל הגורמים המעכבים את הישועה • בשנה שעברה, נרשמו מאות מקרי ישועה. וכך יהיה גם השנה

אסור לפספס: גזירת בית הדין למעוכבי שידוך תתקיים היום בעמוקה
עמוקה צילום: אתר קופת העיר

אם גם את ממתינה ומצפה לישועה שתבוא וכבר נמאס לך לשמוע שידוכים לאורך שנים, אם גם אתה כבר מרגיש שאתה לא יכול לחכות עוד, וכבר שואף ומשתוקק להקים בית כשר ונאמן בישראל, אם אתם רוצים כל כך חזק ומעוניינים בכל לבכם למצוא את הזיווג הנכון ולהקים בית כשר ושמח בישראל – אתם חייבים להפנים את זה, שהיום יתקיים מעמד גזירת בית הדין בעמוקה, ואתם לא יכולים לפספס אותו בשום אופן.

את הסגולה המיוחדת המשלבת בתוכה סט של סגולות בדוקות ומנוסות, הגה הגאון הצדיק הגרמ"ש אדלשטיין שליט"א, לאחר שצערם של הרווקים והרווקות שבר את לבו ולא נתן לו מנוח.

זה הזמן להצטרף למעמד שיתקיים מחר! להעברת שמות לישועה שלך הקליקו כאן>>



קם הרב שליט"א, וחקר לעומק את נושא הסגולות למעוכבי שידוך, ואף בנה תוכנית מסודרת שבמסגרתה יש גם ביטול קללות, ביטול עין הרע, הסרת כל החסמים והעיכובים, ולאחר מכן גזירת בית דין בזכות מצוות הצדקה, כדי להחיש ישועה בסייעתא דשמיא, כשכל המעמד הנשגב מתייקם על הציון הקדוש של התנא הפלאי רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, מקום שמקובל מדורי דורות כמסוגל באופן מיוחד לנושא זה של מעוכבי זיווג.

לאחר מכן הוציא הרב שליט"א מפיו ברכה נדירה ומפורשת, שכל מי שיזכה לבצע את שבע הצעדים שנקבעו, יזכה במידה כנגד מידה להתארס עד ראש השנה.

הסגולה התקיימה לראשונה בשנה שעברה, ואכן נטלו בה חלק מאות רווקים ורווקות. התוצאות לא איחרו לבוא. בעקבות אותו מעמד מיוחד בעמוקה: 382 רווקות שלקחו חלק בסגולה התארסו בשעה טובה עד ראש השנה תשפ"ג, ו-412 רווקים שהשתתפו גם הם, זכו גם הם להתארס באותו פרק זמן. ברבים מהשידוכים היו אלו חתן וכלה ששניהם לקחו חלק בסגולה הזאת, וזכות לישועה מהירה.

זה לא קשה, זה לא מסובך, וזה אפילו לא מצריך תרומה ענקית לצדקה. מדובר בצעדים פשוטים וקלים לביצוע, והישועה ממש מעבר לפינה:

קחו דף ועט, ותרשמו את שבעת הצעדים לביצוע מיידי:

1. חשבו את הגימטריה של השם שלכם.


2. מוסיפים 22 דולר כמניין 'זווג'.

3. מקליקים כאן ומציינים את השם המלא. הכסף יופנה למטרה של עזרה בנישואי כלות יתומות ועניות – חלק מרכזי מאוד בסגולה.

4. ביום ההילולא יערוך מרן הגרמ"ש אדלשטיין עמוד הישועות, על הציון הקדוש ב'עמוקה' מעמד התרת קללות, כדי להסיר את כל החסמים, הקפידות והעיכובים.

5. לאחר מכן יערוך עמוד הישועות סדר כופר נפש על השם שלכם, וישתמש בכסף שתרמתם כמניין שמכם וכמניין 'זווג', כדי להחיש ישועה, במידה כנגד מידה למי שעזרו לכלות יתומות ועניות להתחתן, שיזכו גם הם להקים בית נאמן בישראל במהרה.

6. רק לאחר הפדיון והתרת הקללות, כשכל הקפידות והמקטרגים נעלמו לבלי שוב, יגזור עמוד הישועות שבכח הצדקה והמקום ובכוחו העצום של התנא רבי יונתן בן עוזיאל - שבמידה כנגד מידה תזכו להתארס עד ראש השנה תשפ"ד, ולהתחתן בקרוב מאוד, כמו שעזרתם לכלות יתומות ועניות להתחתן.

7. תתחילו לחשוב על האולם שבו אתם רוצים לערוך את האירוסין - כי צלחת כבר יש!!! מרן הרמ"ש שליט"א ייתן לכל אחד ואחד מהשמות שיוזכרו בציון הקדוש, צלחת אירוסין, מתנה מיוחדת מהרב לאות ולסימן על הברכה הנדירה.

להעברת שמות לישועה שלך הקליקו כאן>>>

 

מעכבי שידוכים קופת העיר עמוקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד