ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024
גל פשיטות

תזמון העלאות המחירים: רשות התחרות פשטה על משרדי ענקית הייבוא

תיאום המחירים: רשות התחרות פשטה על ענקית הייבוא שסטוביץ' בחשד לתיאום מחירים | גם מנכ"ל ובעלי רשת 'ויקטורי' נחקר הבוקר ככל הנראה בקשר לבדיקה שהחלה לפני שנה וחצי

תזמון העלאות המחירים: רשות התחרות פשטה על משרדי ענקית הייבוא
אילוסטרציה צילום: מתוך פייסבוק הרשות לניירות ערך

רשות התחרות פשטה הבוקר (רביעי) על משרדי ענקית הייבוא שסטוביץ' בחשד לתיאום מחירים בשוק המזון לאחר הודעתם גל ההתייקרויות האחרון.

ככל הנראה מדובר בבדיקה שנפתחה בחודש ינואר 2022 נגד חברות הענק דיפלומט, שסטוביץ, אסם ויתר החברות זאת לאחר שפרסמו בכלי התקשורת וברשתות החברתיות כי המחירים צפויים לעלות - והחקירה נמשכה על אף שבזמנו חזרו בהן מההתייקרות.

הבוקר פורסם כי אייל רביד, מנכ"ל ובעלי ויקטורי, נחקר במשרדי הרשות התחרות באור יהודה במסגרת השלמת חקירה בפרשת תיאום העלאת המחירים. 

כזכור לפני כחודש פורסם כי החברה מסרה הודעה שבכוונת להעלות את המחירים של חלק ממוצריה, ובהם 'פסטה ברילה' שתתייקר בפעם השלישית מתחילת 2022, הפעם בשיעור של כ-10%.

ההתייקרות הרוחבית שביצעה שסטוביץ במוצרי המזון זאת בפעם השלישית אחרי שבתחילת 2022 היא העלתה את מחירי מוצרי המזון והטואלטיקה בשיעור של עד 12%, וחזרה על כך ביולי האחרון עם עלייה של עד 14%.

פרט לפסטה ברילה, צפויים היו להתייקר בגל הנוכחי של שסטוביץ גם 'תה פומפדור', חטיפי 'פריי', שימורי עגבניות, מיונז ושוקולד 'צ׳וקטה'. 

שסטוביץ רשות התחרות חקירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד