כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
החזיק בביתו נשק

כמעט ארבע שנות מאסר לנאצי בגין פרסום חומרים גזעניים

ניאו-נאצי נכלא בגין פרסום פוסטים גזעניים, אנטישמיים ותמך בטרור. הנאצי הבריטי קיבל כמעט ארבע שנות מאסר. משנת 2021 ועד מעצרו בינואר השנה, אוסבורן השתמש במדיה חברתית כדי לפרסם חומר שהצביע על תמיכתו בעליונות הלבנה ובהשקפות ניאו-נאציות

כמעט ארבע שנות מאסר לנאצי בגין פרסום חומרים גזעניים
שוטרים בבריטניה צילום: unsplash

ניאו נאצי בריטי שהחזיק רובה ציד ללא רישיון קיבל עונש מאסר של כמעט ארבע שנים על תמיכה בארגון טרור ופרסום תוכן גזעני ברשתות. ריצ'רד אוסבורן, בן 53, הודה בשתי עבירות של פרסום חומרים שנועדו לעורר שנאה גזענית.

הנאצי תושב העיר סולהול באנגליה קיבל עונש מאסר של שלוש שנים ועשרה חודשים על פרסום חומרים גזעניים בפלטפורמת המדיה החברתית הרוסית VK לפחות 120 פעמים. אוסבורן תמך בארגון טרור מהימין הקיצוני שנאסר בבריטניה ופרסם את דגל הארגון הניאו-נאצי האסור "National Action".

הוא פרסם לעתים קרובות חומרים גזעניים בפרופיל שלו, החל מהכחשת שואה, קריקטורות אנטי-יהודיות ואנטי-שחורים שפורסמו באתר של עליונות לבנה שבסיסה בארה"ב, ותוכן הקורא להרחקה אלימה של מוסלמים, יהודים וקהילות שחורות מבריטניה ואירופה. משנת 2021 ועד מעצרו בינואר השנה, אוסבורן השתמש במדיה חברתית כדי לפרסם חומר שהצביע על תמיכתו בעליונות הלבנה ובהשקפות ניאו-נאציות.

הנאצי ריצ'רד אוסבורן

לאחר מעצרו, נערך חיפוש בביתו של אורבורן ונמצא רובה ציד מתחת למיטה. הוא הואשם בהחזקה בנשק ללא רישיון. כמו כן נמצא חפץ חד במכוניתו. אוסבורן הואשם בהחזקת נשק פוגעני במקום ציבורי. הוא הודה בכל העבירות בבית המשפט במאי.

אנסטסיה מילר, ממשטרת הלוחמה בטרור של ווסט מידלנדס, אמרה: "בהודאה באשמה, אוסבורן הודה שהוא מחזיק בדעות ימין קיצוני ובאמצעות החקירה שלנו הצלחנו לספק ראיות ברורות שהוא תמך בעליונות לבנה וכן בימין קיצוני שאסור בבריטניה. קבוצה שנאסרה על ידי הממשלה. מי שמחזיק בדעות קיצוניות נגד אלה שלא נראים כמוהו או בעלי אותן דעות אינו רצוי בחברה שלנו".

"גזר הדין של היום צריך להיות מסר ברור למי שמתכוון להפיץ שנאה וטרור, נמשיך לעבוד כדי להגן על הקהילות שלנו על ידי רדיפה והעמדה לדין של אנשים כאלה".

בריטניה נאצי אנטישמיות בבריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד