ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
אופטימי מתמיד

הנשיא הסיני: "סין מוכנה לעזור להביא שלום בין הפלסטינים לישראל"

הנשיא הסיני אמר בפגישה עם אבו מאזן כי בייג'ין מכוננת יחסים "אסטרטגיים" עם הפלסטינים. הנשיא שי ג'ינפינג התייחס לישראל ולפלסטינים: "סין מוכנה לעזור לטפח שלום פלסטיני עם ישראל"

הנשיא הסיני: "סין מוכנה לעזור להביא שלום בין הפלסטינים לישראל"
אבו מאזן צילום: פלאש 90

סין מוכנה למלא תפקיד חיובי לקידום שיחות שלום בין הפלסטינים וישראל, כך אמר נשיא סין שי ג'ינפינג בשיחה עם נשיא הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס. ג'ינפינג אמר כי הוא יעזור לפלסטינים להשיג פיוס פנימי. 

עבאס יישאר בבירת סין עד יום שישי, כך מסרה בייג'ין. אבו מאזן הגיע לבייג'ינג ביום שני כדי לנהל שיחות עם מנהיגים סינים בכירים, כולל הנשיא שי וראש הממשלה לי צ'יאנג. שני הצדדים מנצלים את ההזדמנות כדי לדון בדרכים לקידום היחסים ולפתור את הסכסוך ארוך השנים לבין הפלסטינים לישראל.

"הפתרון הבסיסי לסוגיה הפלסטינית טמון בהקמת מדינה פלסטינית עצמאית המבוססת על גבולות 1967 עם מזרח ירושלים כבירתה", אמר הנשיא הסיני, כך לפי התקשורת הממלכתית הסינית, וחזר על החלטת מועצת הביטחון של האו"ם משנת 1967 על חזרה לגבולות 67.

ג'ינפינג: "מול שינויים חסרי תקדים בעולם וההתפתחויות החדשות במזרח התיכון, סין מוכנה לחזק את התיאום ושיתוף הפעולה עם פלסטין, ולפעול למען פתרון צודק לפלסטינים".

 

אבו מאזן סין פלסטינים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד