כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
הבהיר את דבריו

מזכיר הממשלה: "נציגי גנץ ולפיד הסכימו לאפשר את חזרת דרעי לממשלה"

מזכיר הממשלה יוסי פוקס אמר בריאיון כי "נציגי גנץ ולפיד הסכימו לאפשר את חזרת דרעי לממשלה". בתגובה במחנה הממלכתי ויש עתיד הכחישו בתוקף את הדברים. בעקבות הסערה, פוקס הבהיר את דבריו

מזכיר הממשלה: "נציגי גנץ ולפיד הסכימו לאפשר את חזרת דרעי לממשלה"
גנץ ודרעי צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מזכיר הממשלה יוסי פוקס אמר היום (רביעי) בריאיון לכאן חדשות כי נציגי יש עתיד והמחנה הממלכתי לשיחות בבית הנשיא הסכימו לאפשר את חזרת יו"ר ש"ס אריה דרעי לשולחן ממשלה.

בתגובה לדברים אמר יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן "בדיוק כפי שאמרתי, ההסכמה היחידה שהושגה בבית הנשיא, זו ההסכמה לצרף את אריה דרעי לשורות הממשלה".

מהמחנה הממלכתי נמסר בתגובה: "מצופה ממזכיר הממשלה לזכור שהוא עובד ציבור, ולא פעיל פוליטי שיכול להפיץ פייק ניוז. מדובר בשקר עלוב".

ביש עתיד הכחישו גם הם את הדברים ואמרו: "הניסיון של פוקס להציג הסכמות הוא ביזוי מוסד הנשיאות. מדובר בשקר מוחלט. אין שום הסכמות בבית הנשיא, ולא הסכמנו לאפשר לדרעי לחזור לשולחן הממשלה".

לאחר הסערה שנוצרה מדבריו, פוקס הבהיר את דבריו ואמר:  "אחדד את מה שאמרתי בראיונות האחרונים: 1. הצדדים טרם הגיעו להסכמות על אף סעיף ברפורמה המשפטית. 2. נציגי הקואליציה העבירו נוסח לעילת הסבירות לפיה לא ניתן לבטל החלטת ממשלה כלשהי בעילת חוסר סבירות. הצד השני סירב להצעה זו ולא קיבל את ביטול העילה ביחס להחלטות על מינוי בכירים שאינם שרים".

 

בני גנץ יאיר לפיד יוסי פוקס הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד