כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
הדרמה בהצבעה החשאית

בכיר בליכוד שהצביע בעד אלהרר: "הצלנו את נתניהו"

חבר כנסת בכיר במפלגת הליכוד שהצביע מאחורי הפרגוד בעד מועמדת האופוזיציה קארין אלהרר אמר היום כי "אם אלהרר לא הייתה נבחרת היה פה אירוע גלנט על סטרואידים"

בכיר בליכוד שהצביע בעד אלהרר: "הצלנו את נתניהו"
מליאת הכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

הדרמה בכנסת: אחרי שנציגת האופוזיציה קארין אלהרר נבחרה היום בעקבות תמיכת מעטים מאנשי הליכוד, הובאו ב'חדשות 12' דברים שאמר חבר כנסת בכיר במפלגה, אחד מתוך אלו שהצביעו בעד אלהרר.

"נתניהו ידע שהיא (אלהרר) תיבחר, ולא הופתע מהתוצאות", הדגיש הח"כ הבכיר. עוד הוסיף: "הצלנו את נתניהו מיריב לוין. אם קארין אלהרר לא הייתה נבחרת היה פה אירוע גלנט על סטרואידים".

יחד עם זאת, ראש האופוזיציה יאיר לפיד ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ נשאו הערב הצהרה משותפת לאחר ניצחון האופוזיציה בבחירות לוועדה למינוי שופטים.

לפיד אמר: "יש נציגת אופוזיציה בוועדה לבחירת שופטים, יש נציגת אופוזיציה בוועדה לבחירת דיינים, אני מברך את קארין ואת פנינה, אני מודה לכל מי שעשו במלאכה, אני מודה לחברי הקואליציה שפעלו אתנו באחריות ובממלכתיות".

לפיד הוסיף: "עד כאן הבשורות הטובות – מאוד. הבשורות הטובות פחות, היא שיש נציגה בוועדה לבחירת שופטים, אבל אין וועדה לבחירת שופטים. נתניהו מנע היום את הקמתה, ושם קץ להעמדת הפנים שפניו להידברות. נתניהו פעם היה רמאי וחזק, עכשיו הוא רמאי וחלש. הוועדה לא הוקמה, האיום על הדמוקרטיה לא הוסר.

נתניהו ידע בדיוק את ההשלכות. הן הובהרו לו בידי הנשיא וגם בידינו. בלי וועדה לבחירת שופטים, לא נגיע לבית הנשיא. אין וועדה – אין שיחות".

לפיד טען כי: "נתניהו התחייב בפני הנשיא, אבל אז קרס תחת הלחץ של שותפיו. הוא הפסיד בהצבעה כי אפילו בקואליציה שלו יש אנשים הגונים שהדמוקרטיה חשובה להם והחליטו לשים קץ לשקרים".

קארין אלהרר ראש הממשלה נתניהו הרפורמה המשפטית ועדה לבחירת שופטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד