כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
"הכוס הפכה לבקבוק"

ברוסיה טוענים: מאז תחילת המלחמה פוליטיקאים שותים הרבה יותר

מאז תחילת המלחמה פקידים ואנשי עסקים קרובים לשלטון מעדיפים להתמודד עם לחץ בדרך המסורתית – אלכוהול. ברוסיה מדווחים איזה סוג של וודקה שותים פוליטיקאים, לאיזה סוג מוזיקה הם שומעים כשהם שיכורים, ואיך פוטין מרגיש לגבי זה

ברוסיה טוענים: מאז תחילת המלחמה פוליטיקאים שותים הרבה יותר
אילוסטרציה צילום: פלאש90

מאז תחילת המלחמה, לא רק רוסים רגילים התמודדו עם בעיות פסיכולוגיות, אלא גם פקידים ואנשי עסקים קרובים לשלטון. הם מעדיפים להתמודד עם לחץ בדרך המסורתית – אלכוהול. אתר 'וורסטקה' גילה איזה סוג של וודקה שותים פוליטיקאים, לאיזה סוג מוזיקה הם שומעים כשהם שיכורים, ואיך הנשיא ולדימיר פוטין מרגיש לגבי זה.

כל האנשים המקורבים לקרמלין, לפרלמנט ולרשויות האזוריות מאשרים את הפרסום על השתיה המופרזת, כך לפי התקשורת הרוסית. יש וויכוח אם זה בקבוק יין בארוחת הערב או כוס קוניאק בבוקר. אבל כולם טוענים שרוב אנשי הצוות המוכרים להם, נציגי ממשלה, ועוד יותר מכך פוליטיקאים ו"אנשי האליטה" בשנה האחרונה "שותים יותר".

"המושלים מחמיצים פגישות ומשתמשים בחומרים לא חוקיים", מציין אחד מהם. פגישות מופרעות, משתכרים באירועים. אורחים ממוסקבה נהגו בזלזול באזורים מחוץ לבירה. "טוב, בואו נעשה את זה ככה, בממשל הנשיאותי, לא כולם נהגו להתחיל את היום עם כוס וודקה", אמר אחר מהם. "עכשיו אני מכיר הרבה כאלה, ואצל חלקם הכוס הפכה לבקבוק".

על פי הדיווח, ראש העיר של אחד האזורים נתפס בעבר כמכור לאלכוהול, אפילו החמיץ כמה פעמים דיונים לגבי הוראות הנשיא פוטין באסיפה פדרלית לשם הוזמן. לאחרונה הוא "יצא לגמרי מדעתו", טוען הגורם. "היום מתחיל או בחיפושים אחריו, או בניסיון להעיר אותו", אמר המקור. "יש אפילו אדם מיוחד שאחראי לחפש אותו".

ראשי הרשויות שותים "הרבה והכל במעורבב", אמר סגן המושל של אחד האזורים במחוז הפדרלי המרכזי. אפילו בנשפים רשמיים של המדינה, נורמת האלכוהול היא אחד וחצי עד שניים בקבוקים לאדם, ובעבר היה רק אחד.

הנשיא עצמו לפי התקשורת כמעט ולא שותה. מקור המקורב לקרמלין מאשר את זה: "אני אגיד לך יותר, הוא קשוח מאוד לגבי שתיינים שיכורים".

מלחמת אוקראינה רוסיה אלכוהול ולדימיר פוטין וודקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד