ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

מינוי שטרית לסמנכ"ל הליכוד: "רודף חרדים"

הדיל שנחשף הבוקר ב'ידיעות' זוכה לגינוי חרדי מקיר לקיר: "שונא חרדים מובהק שרודף את הציבור החרדי בבית שמש"

ישראל כץ. צלם:פלאש90
ישראל כץ. צלם:פלאש90

לאחר הפירסום הבוקר (ג) ב'ידיעות אחרונות' על דיל פוליטי שסגר ראש הממשלה בנימין נתניהו עם השר ישראל כץ מהליכוד, על כך שימנו את מקורבו ויועצו הפוליטי בלשכת ראש הממשלה קובי צורף לתפקיד מנכ"ל הליכוד במקומו של המנכ"ל הנוכחי גדי אריאלי. ולסמנכ"ל הליכוד ימונה מקורבו של השר כץ, משה שטרית, המכהן כחבר מועצה בבית שמש ובנה של ראש המטה של כץ - קטי שטרית.

גורם בכיר ביהדות התורה בכנסת אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "חמור מאוד שתנועת הליכוד לא זונחת כמעט שום אפשרות להשתלח במגזר החרדי ולהצר את צעדיו".

לדבריו, "מר שטרית ממזמן הפך לסמן של רודף חרדים, ובית שמש היא לא עניין מקומי.יש לקוות שיעשו את הצעדים למניעת הגברת החיכוך בעיר ושנתניהו ימנע את המינוי הבעייתי".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' תוקפים הבוקר גורמים חרדים בכירים בעיריית בית שמש את המהלך של נתניהו. "מינוי שטרית לתפקיד חזק במפלגת השלטון - יפגע קשות בציבור החרדי, לא רק בבית שמש. מדובר בשונא חרדים מובהק שרודף את הציבור החרדי בעיר עוד מלפני הבחירות, ובימים אלו עובד קשה כדי לפצל את העיר ולגרום לשנאה רבה בתוכה".

הגורמים הוסיפו ואמרו: "מינוי של שטרית לתפקיד סמנכ"ל הליכוד יגרום נזק רב לציבור החרדי בכל הארץ. בכוחו הוא יעצור בנייה עבור החרדים כמו שהוא מנסה בבית שמש. גם כך החרדים לא רואים כיום את נתניהו כידיד גדול, חבל שהקרע עם הליכוד יהיה סופי ובלתי הפיך".

בשיחה שערכנו עם חברי ליכוד חרדים הם מתחו ביקורת חריפה על המהלך. "לא יכול להיות שנתניהו יתן כוח לאדם שלא גומר לפגוע בציבור החרדי, היינו מצפים ממנו שיתחשב בציבור החרדי ויוותר על המינוי הפוליטי של משה שטרית, כחברי ליכוד אנחנו מאמינים שראש הממשלה יעצור את המינוי ויתחשב בחברי הליכוד החרדים".

תגובת שטרית טרם התקבלה, ולכשתתקבל - תפורסם.
חרדים ליכוד מינוי שטרית סמנכל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד