י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

דרמה: האדמו"ר מגור בירך את הגר"ש אליהו

בעוד בציבור הדתי לאומי מסתמנת תמיכה דווקא במועמד החרדי הגרש"מ עמאר, הרי שהמועמד הדתי לאומי הגר"ש אליהו ביקר הבוקר אצל האדמו"ר מגור וזכה לברכתו ולתמיכתו • מקורביו ל'בחדרי חרדים': "הערב יזכה הרב לתמיכה וברכה מהאדמו"ר מבעלזא" • גורם: "דיל לאו-אליהו יוכל להתקדם רק אם 'דגל' תתמוך רשמית ברב לאו"

הרב שמואל אליהו רבה של צפת. צילום: פלאש 90
הרב שמואל אליהו רבה של צפת. צילום: פלאש 90

מרוץ ביקורי הרבנים נמשך - שבוע בלבד קודם הבחירות לתפקידי הרבנות בבירת ישראל שיתקיימו בכ"ז תשרי בשבוע הבא: הרב שמואל אליהו רבה של צפת ואחד המועמדים לרבה הספרדי של ירושלים נפגש הבוקר (ג) עם האדמו"ר מגור בירושלים.

הרב שמואל אליהו החל בפגישותיו עם הרבנים מהמגזר החרדי אמש, כאשר נפגש עם הראשל"צ הגר"י יוסף קודם לפגישה המדוברת עם הגרש"מ עמאר, אך שם לא זכה בהבטחת תמיכה מפורשת.

כניסתו של הרב אליהו למרוץ - שעות אחדות קודם סגירת הרשימות, על רקע שמועות של דיל עם ש"ס - הביאה לדריכות אצל מקורבי הגרש"מ עמאר, עקב המחויבות של ראש העיר ניר ברקת וסגן שר הדתות אלי בן דהן למשפחת אליהו, הצפויה להפחית את עוצמת התמיכה שלהם בגרש"מ עמאר, ולהתמקד במועמד הציונות הדתית האשכנזי הרב אריה שטרן.‏

ל'בחדרי חרדים' נודע כי גורמים חרדים חסידיים באגודת ישראל מתכננים דיל שיכלול את הרבנים לאו - אליהו: וזאת במסגרת הקולות החרדים שיצביעו לרב שמואל אליהו, ובתמורה לכך הקולות של הדתיים לאומיים התומכים ברב שמואל אליהו יתמכו ברב משה חיים לאו.

גורמים הקשורים לרקימת הדיל אומרים ל'בחדרי חרדים', כי דיל כזה יכול לקרות רק אם באופן מוצהר 'דגל התורה' תתמוך ברב משה חיים לאו לתפקיד ולא ברב אליהו שלזינגר.

אמש נפגש המועמד הרב משה חיים לאו עם האדמו"רים מגור ובעלזא והתברך מפיהם. לדברי מקורביו של הרב שמואל אליהו הוא צפוי להיפגש בהמשך היום עם האדמו"ר מבעלזא.


הגרמ"ח לאו מתברך מהאדמו"ר מבעלזא
בחירות רבנות ירושלים שמואל אליהו משה חיים לאו מרוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד