כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
יפגש עם ראשי הקהילה היהודית

גלנט בדרכו לבריסל: "לאיראן לעולם לא תהיה יכולת גרעינית"

שר הביטחון גלנט יצא לבריסל, שם יפגש עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין: "נדון במימוש המחויבות המשותפת לשתי המדינות, לוודא שלאיראן לעולם לא תהיה יכולת גרעינית צבאית"

גלנט בדרכו לבריסל: "לאיראן לעולם לא תהיה יכולת גרעינית"
גלנט עם מקבילו האמריקני צילום: אריאל חרמוני

שר הביטחון, יואב גלנט, נחת לפני זמן קצר בבלגיה, לקראת פגישתו עם מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין, שתתקיים הערב בשגרירות ארה"ב בבריסל.

במסגרת ביקורו, השר גלנט יפגש עם אוליבר ורהלי, נציב השכנות וההרחבה של האיחוד האירופי, ויקיים מפגש עם ראשי הקהילה היהודית של בלגיה, בבית הכנסת הגדול של בריסל.

בהמשך הביקור, שר הביטחון גלנט ישתתף בתערוכת "הסלון האווירי" בפריז, שם יקיים פגישות עם מספר שרי הגנה מרחבי העולם. בין היתר יפגש השר גלנט עם עמיתיו מצרפת, איטליה, רומניה, והונגריה.

השר גלנט ינאם באירוע הפתיחה של הביתן הישראלי בתערוכה, בהובלת אגף 'סיבט' במשרד הביטחון, וישתתף באירוע העצמאות של הקהילה היהודית בפריז.

שר הביטחון יואב גלנט אמר עם המראתו לבריסל: "אני יוצא כעת לבריסל, שם אפגש עם ידידי מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין. בפגישתנו, נדון במימוש המחויבות המשותפת לשתי המדינות, לוודא שלאיראן לעולם לא תהיה יכולת גרעינית צבאית, לפני הפגישה דנתי עם ראש הממשלה ובכירי מערכת הביטחון בדרכים למימוש ולשימור יתרונה האיכותי של מדינת ישראל במזרח התיכון".

יואב גלנט איראן בריסל לויד אוסטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד