כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

השר הרב חיים ביטון העניק תעודות הוקרה למנהלי בתי ספר 'שתילים' על זכיתם בפרס החינוך הארצי

אירוע הוקרה מיוחד במסגרת 'פרס החינוך הארצי' לשנת תשפ"ג של משרד החינוך נערך השבוע כשבין הזוכים מנהלים ומוסדות מהמגזר החרדי

השר הרב חיים ביטון העניק תעודות הוקרה למנהלי בתי ספר 'שתילים' על זכיתם בפרס החינוך הארצי
השר ביטון בהענקת תעודה בשתילים צילום: שתילים

ועדת "פרס החינוך הארצי לרשויות ומועצות מצטיינות" בראשותה של הסמנכ"לית הבכירה ומנהלת המנהל הפדגוגי, הגב' אינה זלצמן, בחרה בזוכים בשל המאמצים האדירים שהם משקיעים בקידום תכניות חינוכית ופעילות חינוכית לטיפוח ערכים חברתיים מעצבי זהות, לקידום מעורבות חברתית בקהילה, לחיזוק החוסן הרגשי ותחושת השייכות, ליצירת רצף חינוכי, לקידום תהליכי למידה ולצבירת הישגים משמעותיים.

השר הרב חיים ביטון זימן ללשכתו את הזוכים מנכ"ל רשת שתילים הרב ישראל רייסנר, גב' נחמה אליהו מנהלת תיכון 'מיתרים', והרב נתן צבי פינקל מנהל בית הספר 'אהליך' וביקש להעניק להם באופן אישי תעודות הוקרה, זאת מלבד הטקס הרשמי שהתקיים בבנייני האומה.

מנכ"ל רשת שתילים הרב ישראל רייסנר, הודה באופן אישי לשר הרב ביטון על ההזדמנות ועל ההוקרה האישית שהעניק למנהלים העושים עבודת קודש, וציין כי זו רק דוגמה להערכתו ותרומתו הרבה של השר למען הנוער המתמודד.

מנהלת תיכון מיתרים גב' אליהו ציינה בפני השר את הייחודיות של תיכון מיתרים בפ"ת שם מתחנכות נערות שעלולות היו להעביר את חייהם בצורה מסוכנת, אולם מקבלים בתיכון את ההזדמנות בהתאמה, ושם משקיעים בהם גם בבגרויות ובהכנה לחיים באמצעות כל המגמות המיוחדות המתקיימות בתיכון.

מנהל בית הספר אהליך בבני ברק, הסביר אף הוא לשר את הייחודיות של בית הספר אשר נותן הזדמנות לבני נוער שהחברה כבר התייאשה מהם. "בחור חילוני גם אם לא הצליח בבגרויות הוא יכול להצליח בתחומים אחרים, אבל בחור חרדי ברגע שאתה לא בחור ישיבה, אז כבר אין לך עתיד, והמקום הזה נתן להם הזדמנות שניה להצליח בחיים".

השר הרב חיים ביטון לא הסתיר את הערכתו הרבה לפועלם וציין כי הם סמל ודוגמה לעבודה ישראלית יהודית וחרדית. "הבחירה בכם כמצטיינים וכפורצי דרך כל אחד בתחומו, היא דוגמה ומופת לכל המוסדות והרשויות בארץ. אנחנו כאן כדי לומר לכולכם תודה בשם הילדים - ובשם ההורים.

הבחירה של 'וועדת פרס החינוך הארצי לראשויות ומועצות מצטיינות', נעשתה בקפידה רבה, בחירה המשקפת את העשייה וההשקעה שלכם בתלמידים".

בטקס השתתף גם שר החינוך, יואב קיש, שבישר לשבעה ראשי יישובים מכל רחבי הארץ, על זכייתן של הרשויות המקומיות והמועצות האזוריות בראשן הם עומדים בפרס החינוך הארצי לשנת תשפ"ג. כל אחת מהרשויות והמועצות הזוכות יקבלו סכום של 100,000 ₪, שיושקע במערכת החינוך המקומית.

שתילים חיים ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד