י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בבני ברק חגגו קביעת מזוזה למשרדים החדשים של 'people' דיגיטל

בחנוכת המשרדים החדשים של משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי 'people' דיגיטל נחשף : 31% מהמגזר החרדי משתמשים בוואטסאפ

בבני ברק חגגו קביעת מזוזה למשרדים החדשים של 'people' דיגיטל
חנוכת המשרדים של פיפל דיגיטל צילום: שלומי כהן

במהלך אירוע חנוכת המשרדים החדשים של  משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי  'people דיגיטל' נחשפו נתונים מרתקים על השימוש של המגזר החרדי ברשת.במעמד קביעת מזוזה כובד  הפוסק הגאון הגדול רבי עמרם פריד שליט"א. את המעמד כיבד בנוכחותו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א אשר נשא דברי תורה וברכה לכבוד האירוע.

באירוע חנוכת המשרדים היוקרתי, בבניין ב.ס.ר 4 במרכז העסקים BBC בבני ברק השתתפו אנשי פרסום מובילים, בעלי עסקים ומנהלי חברות וארגונים שעושים שימוש בכלים המגוונים והמתקדמים שמציעה חברת 'פיפל דיגיטל' לפרסום ממוקד ברשת במגזר החרדי. 

את הנתונים חשף בעלי החברה מנדי נאבול, והם פרי סקר מעמיק שבוצע לקראת האירוע בשיתוף פעולה עם מדד המדיה INDOX  של חברת אסקריא ונתי יעקובי, בקרב כ-1,000 חרדים (גברים ונשים) מכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ. 

הנתונים שנחשפו מגלים עד כמה נרחב הוא השימוש בוואטסאפ  במגזר החרדי.  על פי הנתונים שנחשפו מעל 30% מהמגזר החרדי משתמשים באופן קבוע בוואטסאפ. הסקר גם מצא חשיפה גבוהה מאוד לסטטוסים בוואטסאפ. 39% מהצופים בסטטוס עושים זאת מספר פעמים ביום.

עוד עולה מהסקר, כי 74% מהמגזר החרדי משתמשים כיום ברשת האינטרנט, כאשר רק 12% מהם משתמשים רק במייל או בוואטסאפ  בלבד ואילו כל השאר עושים שימוש נרחב יותר ברשת האינטרנט. בסקר עולה עוד, כי מרבית החרדים עושים שימוש באינטרנט מסונן ברמות שונות של סינון.

דיגיטל חנוכת משרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד