כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
תופעה מסוכנת

כוכב הרשת משתף: "אמא שלי בטיפול נמרץ; תעיפו את הכלי הזה"

בת 70 נפגעה בשעות הצהריים מקורקינט חשמלי בתל אביב ואושפזה במחלקת טיפול נמרץ. כוכב הרשת גיא הוכמן דיווח ברשתות החברתיות כי מדובר באמו וקרא לשים סוך לתופעת הקורקינט החשמלי על המדרכות

כוכב הרשת משתף: "אמא שלי בטיפול נמרץ; תעיפו את הכלי הזה"
אילוסטרציה צילום: unsplash

כוכב הרשת הקומיקאי גיא הוכמן משתף בשעה כי אמו מאושפזת בשעות האחרונות במחלקת טיפול נמרץ באיכילוב לאחר שנפגעה מקורקינט חשמלי.

"‏אמא שלי בטיפול נמרץ בגלל רוכב קורקינט שטס על המדרכה", שיתף הוכמן ברשתות החברתיות והוסיף, "אישה בת 70 הלכה לפגוש חברה בהבימה ומסיימת במחלקה הנוירוכירורגית באיכילוב. מדינת ישראל, תעיפו את הכלי הזה מהרחובות ותצילו חיים". קרא תוך שהוא מתייג את עיריית תל אביב - יפו, משטרת ישראל ואת הרשות הלאומית לבטיחות הדרכים.

הוכמן. מתוך אינסטגרם.

מדוברות מד"א דווח כי בשעה 11:26 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן, על הולכת רגל שנפגעה מגלגילנוע (קורקינט חשמלי) ברחוב הוברמן בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח איכילוב, אישה כבת 60 במצב בינוני, עם חבלת ראש.

חבריו לתעשיית הבידור לצד עוקביו הרבים ברשת הסכימו איתו שתופעת הקורקינט החשמלי שאינה מוסדרת בחוק גורמת לאסונות כבדים ויש להעלים את הכלים האלה מהמרחב הציבורי.

גיא הוכמן טיפול נמרץ קורקינט חשמלי קורקינטים חשמליים תל אביב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד