כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024
יש דין ויש דיין

העונש שהוטל על טלי גוטליב: "פעלת באופן ביריוני ונקמני"

חברת הכנסת טלי גוטליב ספגה הערב עונש כבד מיו"ר הקואליציה אופיר כץ בעקבות התמודדותה לתפקיד נציגת הקואליציה בוועדה לבחירת שופטים. היא בתגובה תוקפת את כץ באופן אישי

העונש שהוטל על טלי גוטליב: "פעלת באופן ביריוני ונקמני"
אופיר כץ צילום: ערוץ כנסת

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ מ'הליכוד' החליט כי בשל הפרת המשמעת הקואליציונית והסיעתית החמורה וחסרת התקדים של חברת הכנסת טלי גוטליב, יוטלו עליה הסנקציות הבאות.

• לא תכהן יותר כחברה בוועדות הכנסת השונות.
• לא תוכל להעלות הצעות חוק.
• לא תוכל לדבר בשם סיעת הליכוד במליאת הכנסת.
כל זאת עד להודעה חדשה.

ח"כ טלי גוטליב הגיבה להחלטה ותקפה: "אופיר כץ, מס. 32 ברשימת הליכוד. חייל נאמן, החליט לספר לתקשורת ולא לי כי יוטלו עלי סנקציות ובכללן הוצאתי מוועדות הכנסת. יפה לך אופיר. כבר ביררתי מול הייעוץ המשפטי כי אין מדובר בהפרת משמעת קואליציונית. אתה פעלת באופן ביריוני ונקמני. חבריי נאמני הליכוד אנא הזכירו לו שאתם רואים הכל".

בתוך כך, ח"כ אלי דלל מ'הליכוד' מגיב הערב על כך ששמו עלה כמי שהצביע בעד ח"כ קארין אלהרר מהאופוזיציה ואומר: "אתמול הצבעתי כנגד ח״כ אלהרר כפי שהוחלט בסיעה! מעבר לכך הסרתי מועמדות בבוקר על מנת שלא לפגוע בקואליציה. אני בליכוד 45 שנה ולא צריך הכשר מאף אחד. אני אומר בפה מלא שיש צורך בתיקונים נדרשים במערכת המשפט ואני הראשון שתמך וקרא להידברות על מנת לנסות ולהגיע להסכמות רחבות ולא לפגוע באחדות העם. יחד עם זאת נבחרתי בליכוד ואני מחוייב להחלטות הסיעה והתנועה!".

אופיר כץ טלי גוטליב הליכוד סנקציות עונש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד