כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
עולם ירוק יותר

קנדה: הצעת חוק מהפכנית לעידוד משרות ירוקות לעתיד נקי

הצעת חוק קנדית נועדה לסייע בהכשרת עובדים לתפקידים חדשים בכלכלה ירוקה בעתיד וכמו כן במטרה למשוך דולרים להשקעה | קנדה שואפת להביא להפחתה של 45% בפליטות עד 2030

קנדה: הצעת חוק מהפכנית לעידוד משרות ירוקות לעתיד נקי
דגל קנדה צילום: Pixabay

ממשלת קנדה הציגה הצעת חוק שנועדה להכין את העובדים למעבר לכלכלה דלת פחמן לאחר שנים של התייעצות והתנגדות של אלברטה, המחוז העיקרי לייצור דלק מאובנים בקנדה. קנדה, יצרנית הנפט הרביעית בגודלה בעולם ויצרנית הגז הטבעי השישית בגודלה, שואפת להביא להפחתה של 40% עד 45% בפליטות עד 2030 ואפס עד 2050.

הממשלה הליברלית של ראש הממשלה, ג'סטין טרודו, מקווה שחקיקת החוק תסייע להכשיר עובדים לתפקידים חדשים בכלכלה ירוקה, ולמשוך מיליארדי דולרים בהשקעות על ידי יצירת כוח אדם מיומן באנרגיה נקייה.

"קנדה מוציאה לפועל את התוכנית שלה להפוך לספקית האנרגיה הנקייה והטכנולוגיה המועדפת בעולם של אפס פליטות", אמר שר משאבי הטבע ג'ונתן וילקינסון בהצהרה היום (חמישי).

החקיקה התבססה על תוכנית התעסוקה בת-קיימא של קנדה, שפורסמה בפברואר וככל הנראה תהפוך לחוק בתחילת השנה הבאה. זה כולל יצירת מועצת שותפות כדי לייעץ לממשלה ביצירת מקומות עבודה ותמיכה בעובדים, פרסום תוכנית פעולה כל חמש שנים והקמת מזכירות משרות בר קיימא כדי להבטיח מדיניות רציפה בין המחלקות הפדרליות.

לאחר שהחקיקה תעבור, החקיקה תחייב גם ממשלות עתידיות בעניין התמיכה בעובדי קנדה על ידי הצבת מבנים, הנחיות ומנגנוני אחריות, אמרה הממשלה בהצהרה.

קנדה אקלים משרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד