י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"עשה דיל טוב"

הזוג נדהם: האסיר הסתנן לחתונה, אכל ושלשל 'מעטפה'

זוג שנישאו השבוע הופתעו לגלות בין מעטפות הצ'קים, מעטפה שהכילה 'כסף מונופול' בצירוף דברי תודה מאסיר משוחרר שהתגנב אל חתונתם | "לא היה לי לאן ללכת, באתי לאכול והיה כיף", כתב | בני המשפחה לא כועסים עליו אלא חשים שנקרתה בחלקם זכות גדולה לעשות מצווה

הזוג נדהם: האסיר הסתנן לחתונה, אכל ושלשל 'מעטפה'
אולם אירועים צילום: pixabay

אסיר תודה: אורח בלתי מוזמן אך מיוחד ונדיר במינו הסתנן השבוע לחתונתם של בני הזוג בר אסדו וליאור רוזנברג שנישאו ביום שני באולם האירועים ג'ונה שבשרון.

את דבר השתתפותו הם גילו בדיעבד לא בצפייה בוידאו ולא בתמונות מהמאורע אלא כאשר פתחו את המעטפות עם הצ'קים והמתנות וגילו לתדהמתם מעטפה אחת חריגה שבה היו מונחים 70 שקלים מזויפים. על המעטפה הפשוטה עצמה נכתב בכתב יד: "קוראים לי שמעון, לא היה לי לאן ללכת והשתחררתי מהכלא, באתי לאכול והיה כיף, מזל טוב".

הסיפור המוזר דווח באתר 'וואלה'. אמה של הכלה, רב סרן במיל' סיגל סבג, ממערך התקשוב של צה"ל שיתפה בתחושות ואמרה: "זכינו במצווה, זה ריגש אותי בטירוף, שימחנו עוד מישהו. אמרתי לבת שלי שאני משלמת את המנה שלו. אם הייתי יודעת בזמן אמת הייתי אורזת לו קופסאות אבל הוא בא והלך ונשאר אנונימי. מבחינתי שהיו מגיעים עוד כמה אנונימיים כאלה שהיו ממש צריכים ארוחה חמה".


המעטפה והשטרות המזויפים (מתוך רשתות חברתיות; שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים)

לדבריה, "הבנו שזה לא שאחד האורחים עשה את זה כי לא הייתה חסרה אף מעטפה מהמוזמנים שהגיעו. אני לא יודעת איך הוא נכנס אבל איך שזה בנוי שם עם המבואה הגדולה בכניסה, לא צריך איזה מבצע צבאי בשביל זה. זה לא שמי שרוצה להשתחל לא יכול", הסבירה איך הצליח להיכנס ללא הזמנה.

אם הכלה מעריכה בשיחה עם 'וואלה' שהאסיר לא התיישב באחד השולחנות, מפני שבמהלך האירוע לא שמו לב לפנים שאינן מוכרות. "יחד עם זאת" היא מציינת, זה אפשרי, כי כל צד בחתונה כזו יודע שמחצית מהאורחים הוא בכל לא מכיר, כי הם הגיעו כמוזמנים של הצד השני". 

לסיכום אמרה סיגל סבג בהומור כי האסיר המשוחרר בסך הכל עשה "דיל טוב". והסבירה "מנה עולה שם 450 שקל. אבל זה לא מעניין. הלוואי שתמיד תהיה לנו הזכות. במיוחד שזה ככה קרה בלי שראינו ובלי שידענו. זה מקסים בעיניי. כאילו שמישהו זיכה אותנו בזה. סיפור מהאגדות". מי כעמך ישראל.

אסיר משוחרר מעטפה מתנה לחתונה אורח זר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד