כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בליכוד תקפו

לפיד: "ההסכם בין איראן לארה"ב הוא כישלון של הממשלה"

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד תקף הבוקר את הממשלה בחריפות, וטען כי ההסכם המתגבש בין איראן לארה"ב הוא כישלון שלה. בליכוד הגיבו בחריפות: "לפיד האחרון שיכול להטיף מוסר"

לפיד: "ההסכם בין איראן לארה"ב הוא כישלון של הממשלה"
אילוסטרציה צילום: Pixabay

הבוקר (שישי) תקף יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד את ראש הממשלה נתניהו וממשלתו על ההסכם המתגבש בין איראן לארה"ב, וטען כי מדובר בכישלון של הממשלה.

"למרות כל הנסיונות לקרוא לזה בשמות אחרים, מה שארה״ב ואיראן עומדות לחתום הוא הסכם גרעין. יתרה מזאת, זה בדיוק אותו הסכם הגרעין שהם ניסו לקדם בתקופת ממשלת השינוי והצלחנו למנוע אותו בעבודה שקטה ואינטנסיבית מול הממשל", כתב לפיד.

עוד תקף: "אם ההסכם הזה ייחתם עכשיו, זהו כשלון קולוסאלי של הממשלה. בגלל ההפיכה המשטרית נתניהו איבד את הקשב האמריקאי ואת היכולת להשפיע על עצירת הסכם רע ומסוכן. הוא צריך להודיע שההפיכה המשטרית מבוטלת, לטוס לוושינגטון ולעשות הכל כדי שההסכם לא ייחתם. כמו בעבר, אנחנו נתגייס לעזור גם מהאופוזיציה".

מפלגת הליכוד הגיבה בחריפות לציוץ של לפיד, והוציאה תגובה בה נכתב כי "עמידתו האיתנה של ראש הממשלה נתניהו הביאה את ארה״ב לצאת מהסכם הגרעין המקורי המסוכן עם איראן וגם היום מונעת חזרה אליו".

"יאיר לפיד שתמך בהסכם הגרעין המקורי המסוכן עם איראן ומסר שדות גז בחינם לחיזבאללה, הוא האחרון שיכול להטיף מוסר לראש הממשלה נתניהו שבמשך שנים מוביל את המאבק הבינלאומי הנחוש נגד הגרעין האיראני", נמסר.

עוד נכתב בהודעת הליכוד: "בניגוד ללפיד שהתחייב לארה״ב למדיניות ״אין הפתעות״, רה״מ נתניהו לא היה מוכן לתת התחייבות כזאת ואף הבהיר שעם הסכם או בלי הסכם, ישראל תפעל למנוע מאיראן נשק גרעיני".

הליכוד יאיר לפיד גרעין איראני איראן הסכם גרעין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד