כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024
"כמעט אסון רב שפע 2"

תיעוד מטורף: האוטובוס הדרדר במהירות לתוככי השכונה החרדית

נס גדול היה שם: בתיעוד דרמטי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה אוטובוס מידרדר במהירות בכביש המוביל לשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים | רק בנס איש לא נפגע ולא נגרם נזק. המקרה התרחש בשעת לילה מאוחרת שהרחובות רקים מאדם | בתיעוד ממחיש את גודל הנס | צפו

תיעוד מטורף: האוטובוס הדרדר במהירות לתוככי השכונה החרדית
האוטובוס שהדרדר צילום: עין ירושלמית

השבוע, בלילה שבין רביעי לחמישי, אוטובוס של חברת 'אלקטרה אפיקים' הדרדר במורד הכביש הראשי המוביל לכניסה לשכונת סנהדריה המורחבת בירושלים כאשר רק בנס גדול, בשל השעה המאוחרת, לא  נפגעו הולכי רגל ואסון כבד נמנע.

בתיעוד הבלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה האוטובוס כאשר הוא מדרדר מצומת סנהדריה לכיוון השכונה, חוצה את הכיכר כאשר הוא נבלם רק ע"י בטונדה, בנס לא היה נפגעים בנפש. נהג האוטובוס שלא היה במקום וכל הנסיונות לאתרו עלו בתוהו, שב לזירת האירוע לאחר כחצי שעה כאשר לתדהמתו האוטובוס נמצא מדורדר וללא מעצורים. לדבריו, נגמר לו הדלק במיכל הדלק והוא הלך להביא כמה ליטרים כדי שיוכל להמשיך בנסיעה מתחנת דלק סמוכה. לבד מהנזק לאוטובוס לא נגרמה אף פגיעה לרכבים חונים, אך נזק כבד נגרם לרכוש הציבורי.

תושב השכונה אומר ל'בחדרי חרדים': "זה קרה למרבה הנס בשעה 3 לפנות בוקר, שעה בה דיירי השכונה נמים את שנתם. רק לתאר אם זה היה מתרחש בשעה שלוש אחרי הצהריים, עת ילדים צועדים לביתם ממסגרות החינוך - אני לא רוצה לחשוב מה יכול לקרות".

בתיעוד בלעדי שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' ע"י חברת 'עין ירושלמית - פרויקט המצלמות של סנהדריה המורחבת' ניתן לראות את האוטובוס כשהוא מידרדר וצובר תאוצה עד לבלימתו ע"י בטונדה.

ישראל גריינמן, מנכ"ל 'עין ירושלמית' ותושב השכונה אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים' כי על חברות ההיסעים לרענן את נהלי הבטיחות בקרב נהגי האוטובוסים וטכנאי המוסכים באשר לבטיחות ותקינות מערכת הבלימה. באיזורים בהם יש מאות נסיעות אוטובוסים ביום פוטנציאל הפגיעה הוא גבוה ורק נס מנע אסון כבד כפי שאירע בתחנת האוטובוס ברחוב שמגר. מי יודע מי יקרה בפעם הבאה..."

סנהדריה התדרדרות הדרדר אוטובוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד