כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
בתחום הבריאות ותיירות המרפא

הסכם חשוב נחתם בין האמירויות לבין ישראל

חברת הבריאות Pure Health מאיחוד האמירויות משתפת פעולה עם הרפואה בישראל במחקר קליני וחידושים טכנולוגיים בתחום הבריאות. המדינות ישתפו פעולה בהכשרת צוותי רפואה, ויעודדו את תיירות הבריאות בשתי המדינות

הסכם חשוב נחתם בין האמירויות לבין ישראל
רגע חתימת ההסכם צילום: שגרירות ישראל באיחוד האמירויות

חברת הבריאות Pure Health מאיחוד האמירויות הכריזה על שותפות אסטרטגית עם גורמי רפואה בישראל לקיים מחקר קליני ולהביא לחילופי מחקרים, שיתוף פעולה בנושא חדשנות בתחום הבריאות וניסויים קליניים, והגברת תיירות הבריאות בשתי המדינות. שגריר ישראל באיחוד האמירויות אמיר חייק ציין: "הסכם אסטרטגי זה מייצג את רוח הסכמי אברהם, המפגיש את הידע והיכולות של עמינו לטובת האזור".

המדינות יעבדו בשיתוף פעולה הדוק על פרויקטים משותפים של מחקר קליני, יקדמו שימוש בטכנולוגיה מתקדמת בתחום הבריאות, ירחבו יוזמות מחקר גנטי, ישתפו פעולה בהכשרת צוותים, ויעצימו את תיירות הבריאות בשתי המדינות.

בנוכחותו של מוחמד אל חאג'ה, שגריר איחוד האמירויות בישראל, נחתם מזכר ההבנות על ידי נציגי שני הארגונים, תוך חיזוק התחייבויותיהם. אחד ההיבטים המרכזיים של שיתוף הפעולה הוא שיפור המחקר הקליני וחילופי מחקרים, שיתוף פעולה בפרויקטים של מחקר חדשנות בתחום הבריאות וניסויים קליניים.

שיתוף הפעולה יתמקד גם בחינוך והכשרה. שני הצדדים יארגנו במשותף כנסים, סדנאות ואירועים וייצרו פרויקטים והתמחויות קליניות. צוות רפואי מכל מוסד רפואי יוכל גם להרחיב את ניסיונו בסביבה הדינמית של הצד השני.

שגריר איחוד האמירויות בישראל אמר: "זה נהדר לראות אנשים חשובים מאיחוד האמירויות ומהגזר הבריאות בישראל מתכנסים כדי למצוא דרכים לשלב את המומחיות שלהם ולעבוד יחד כדי לשפר את הבריאות חייהם של תושבי שתי המדינות שלנו. חשוב למצוא ולהתמקד ביתרונות האמיתיים של השלום, המשפרים את בריאותם, חייהם ורמת החיים של אנשים".

אמיר חייק, שגריר ישראל באיחוד האמירויות הערביות הדגיש את חשיבות שיתוף הפעולה: "הסכם ההבנות שנחתם, מייצג את רוח הסכם אברהם, המקרב את עמינו לטובת האזור".

 

 

 

 

 

איחוד האמירויות הסכמי אברהם רפואה אמיר חייק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד