כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
ההפסד הצורב של הקואליציה

ליברמן טוען: "דיל מרובע של נתניהו, דרעי, לפיד וגנץ"

ליברמן טוען כי הבחירה בנציגת האופוזיציה קארין אלהרר כנציגת הוועדה לבחירת שופטים היא דיל מרובע שסוכם בין נתניהו דרעי לפיד וגנץ. האחרונים הביאו הישג, נתניהו הרחיק את המחאה ודרעי התקרב לממשלה

ליברמן טוען: "דיל מרובע של נתניהו, דרעי, לפיד וגנץ"
נתניהו ודרעי בכנסת צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן האשים בסוף השבוע את חברי האופוזיציה בתיאום מהלכים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לקראת ההצבעה על נציגי הוועדה לבחירת שופטים, שבסופה נבחרה חברת 'יש עתיד' קארין אלהרר ללא נציג נוסף מהקואליציה. ליברמן טען כי משיחות שערך עם "בכירים מאוד" בליכוד, אלהרר וחברת הכנסת פנינה תמנו שטה שהתמודדה לוועדה לבחירת דיינים נבחרו גם בקולותיהם של חברי ש"ס.

לדברי ליברמן מדובר ב"דיל מרובע בין גנץ ולפיד מצד אחד, לנתניהו ודרעי מהצד השני". ליברמן הוסיף כי "האינטרס של לפיד וגנץ היה להראות הישג בהצבעה בכנסת, האינטרס של נתניהו היה להקפיא את ההפיכה המשטרית על מנת להגיע לוושינגטון ולמסמס את המחאה". כמו כן, "האינטרס של דרעי היה להמשיך בשיחות בבית הנשיא על מנת לסלול את דרכו לממשלה".

עוד ציין חבר הכנסת ליברמן כי "נתניהו ודרעי הבינו שללא נציגת האופוזיציה בוועדה, תקום סערה ציבורית והכל יתפוצץ. לכן, פעלו כפי שפעלו בתיאום מלא עם גנץ ולפיד. ולכן גם ההודעה של גנץ ולפיד, שהם משהים את השיחות עד לבחירת נציג הקואליציה לוועדה וכינוסה, גם האמירה הזאת היא עבודה בעיניים. הכול בלוף. זה פשוט המשך שיתוף פעולה, וחלק מאותה הסכמה של גנץ ולפיד להכשיר את דרעי ולהכניסו לממשלה. גנץ ולפיד הרימו דגל לבן, ועשו מכירת חיסול של הציבור הליברלי במדינת ישראל. לצערי זו האמת מאחורי השיחות בבית הנשיא וההצבעה בכנסת ביום רביעי".

אביגדור ליברמן בנימין נתניהו בני גנץ יאיר לפיד קארין אלהרר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד