כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
דומים לחגבים

מיליוני צרצרים מורמונים פלשו לעיירה קטנה בנבאדה

עיירה בנבאדה נפגעה מפלישה של 'צרצרים מורמונים קניבלים'. כבישים רבים נמצאים בסכנת החלקה לאחר שמיליונים מהצרצרים נמחצו על ידי מכוניות. החרקים דומים מאוד לחגבים, לא עפים אלא קופצים

מיליוני צרצרים מורמונים פלשו לעיירה קטנה בנבאדה
חרק: אילוסטרציה צילום: Pixabay

עיירה קטנה בנבאדה מאוימת עם 'צרצרים מורמונים קניבלים' שמילאו כבישים, פלשו לבניינים והבהילו תושבים. המזיקים באורך כמעט שמונה סנטימטרים שהשתלטו על אלקו עיירה בנבאדה ארה"ב, לא רק זוללים את כל היבול, אלא גם מהווים סכנה תעבורתית המשאירה כבישים בצורה מסוכנת לאחר שמיליוני הצרצרים נמעכו על ידי מכוניות, והם גורמים להחלקה. משרד התחבורה של נבאדה ניקה כבישים כדי להיפטר מהחרקים המעוכים שהפכו את הכבישים לחלקלקים.

התושבים מתמודדים גם עם החרקים שמכסים את האדמה, זוחלים במעלה קירות ושורצים בבניינים. החרקים דומים מאוד לחגבים, הם לא עפים, אלא הולכים או קופצים. ולמרות שהם אינם מזיקים לחלוטין לבני אדם, החרקים הם בכל זאת מפחידים.

דובר בית החולים האזורי בצפון-מזרח נבאדה אמר לתקשורת המקומית כי בית החולים נאלץ להשתמש במפוחי עלים כדי לפנות את הדרך לחולים להיכנס לבניין. החרקים חוגגים ביבולים ומשמידים יבולים שלמים, בנוסף הם גם קניבלים ויאכלו זה את זה, מתים או חיים, אם הם לא שבעים מספיק.

 

 

 

מדינת נבאדה חרקים ארה''ב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד