י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
המשפחה חוששת לביטחונה

משטרת לאס וגאס התקינה מצלמות לאחר דיווח על חייזרים

משפחה בלאס וגאס דיווחה על עב"ם שהתרסק ואמרה למשטרה שהם ראו "יצורים, בגובה של שמונה עד 10 רגל שהם 100 אחוז לא אנושיים". המשטרה לא לקחה סיכון והתקינה מצלמות

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: באדיבות המצלם

משטרת לאס וגאס התקינה מצלמות בבית שדייריו דיווחו על "יצור חייזר גבוה ורזה עם צבע ירקרק" שגובהו כשמונה עד 10 רגל (כ-3 מטרים) בחודש שעבר. בנוסף בחודש שעבר מצלמות של המשטרה באזור קלטו פס אור זוהר וירוק על פני השמים עד שנעלם מרחוק.

המשפחה התקשרה למשטרה וטענה שזהו עב"ם שהתרסק בחצר האחורית שלהם במהלך הלילה בין ה-30 באפריל ל-1 במאי, והם אמרו שהם ממש ראו "חייזרים" פנים מול פנים.

המשטרה לא לקחה סיכון, והתקינה מצלמות על הבית מכיוון שהמשפחה "חוששת לביטחונה", כך מסרה המשטרה לרשת פוקס ניוז. "המשפחה בבית המגורים דיווחה שהם שמעו רעשים בחצר שלהם ופחדו לשלומם", מסרה משטרת לאס וגאס. "הצענו להציב מצלמות כדי להקל על החששות שלהם ממישהו שבא להטריד או לפגוע בהם".

השוטרים הגיעו לבית לאחר השיחה עם המשטרה בטלפון באותו לילה, אך לא מצאו שום הוכחה של חייזרים או עב"ם שהתרסק.

כזכור כפי שדיווחנו עד ראיה מלאס וגאס סיפר כי "יצור חייזר גבוה ורזה עם צבע ירקרק" שגובהו כשמונה עד 10 רגל (כשלושה מטרים) הסתתר מאחורי מלגזה בחצר האחורית של משפחתו בלאס וגאס, ב-30 באפריל בלילה.

"הסתכלתי על זה בעיניים, והגוף שלי פשוט קפא כאילו יש לי שיתוק", סיפר עד ראיה, שלא מסר את שמו, בסרטון ביוטיוב. "היו לו פנים מוזרות למראה, רגליים גדולות ועיניים גדולות מבריקות ופה גדול. אני שמעתי את הנשימות העמוקות והרועשות שלו והבטן שלו המשיכה לנוע. הוא בהה בי, ושניות לאחר מכן, יכולתי לזוז שוב".

לאס וגאס ארה''ב מצלמות אבטחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד