כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
ברקע החרם החסידי

חרדים בארה"ב פנו לחברת טסלה: "אפשרו סינון אינטרנט ברכב"

פגעי הטכנולוגיה: ברקע החרם הגורף של חסידות גור על רכבי טסלה, החרדים בארה"ב ובכל ריכוז חרדי אחר מתמודדים עם בעיה ידועה ברכבי טסלה שכל דגם מסוגל להתחבר לאינטרנט, מה שמעניק גישה בלתי מוגבלת לכל אתר באינטרנט. יוזמה של תושב לייקווד יכולה לפתור את הבעיה

חרדים בארה"ב פנו לחברת טסלה: "אפשרו סינון אינטרנט ברכב"
רכבי טסלה צילום: טסלה

כל מי שקונה רכב טסלה ומשלם תשלום נוסף עבור מה שנקרא "קישוריות פרימיום" יכול לקבל גישה לאינטרנט אלחוטי בכל עת, אך גם מי שלא רוכש את השירות הזה יכול להתחבר לווי פיי מכל נקודה חמה, מה שמעניק אינטרנט ללא הגבלה ללא סינון.

חלק מהדגמים היוקרתיים יותר מגיעים עם מסך הן בחלק הקדמי והן האחורי של המכונית. המסך מאחור, שמיועד לנוסעים ילדים, יכול להינעל על ידי ההורים, אך כרגע אין דרך להשבית את המסך מלפנים.

תושב לייקווד אחד, ישראל ד' בנדר, נקט בפעולה על ידי יצירת קשר עם טסלה לפני מספר שבועות בנושא, ועבד איתם כדי למצוא פתרון בר-קיימא שיאפשר ליהודים חרדים לחסום את הגישה לאינטרנט פרוץ.

כשהתקשר לראשונה לטסלה, נאמר לישראל שייתכן וקיים פתרון אפשרי "אם מספיק אנשים יתקשרו אליהם ויביעו עניין". הוא הסביר שהם יכולים למצוא פתרון בקלות, שכן הם עשו זאת עבור מספר רב של בקשות אחרות כאשר הביקוש היה גבוה. נציגי טסלה אמרו לו בגלוי בטלפון שאם מספיק אנשים יתקשרו עם הבקשה הזו, סביר מאוד שהלחץ יוביל לתוצאה טובה בשביל החרדים.

הנציגים אמרו שבעבר, טסלה שינתה דברים כמו עיצוב המכונית והתוכנה לאחר שאנשים רבים ביקשו. לאחרונה החברה שינתה את הגופן לגודל גדול יותר כדי להתאים לנהגים מבוגרים שהתקשו לקרוא אותו לאחר שיחות רבות של לקוחות.

ישראל מלייקווד פתח בקמפיין נרחב וביקש מבעלי טסלה להתקשר אליהם למספר 1-877-798-3752. לאחר חיוג למספר זה, לחץ על אפשרות 5, ולאחר מכן חייג שלוחה 10007. לאחר מכן המתקשר יצטרך להזדהות כבעלים של טסלה ולתת את שמו. לאחר מכן הוא יכול לבקש את ניתוק האיטנטרנט הפרוץ.

השיחה תימשך מספר דקות, אך בתקווה שהיא תניב תוצאות. נציגי טסלה היו חיוביים מאוד לגבי הרעיון הזה ואמרו שזו דרך טובה לעשות זאת. קמפיין המודעות לציבור החל רק לפני מספר שבועות ונציגי טסלה מספרים שהם כבר קיבלו שיחות רבות. ישראל ממשיך להיות בקשר עם טסלה, ונמסר להם שהם מתרשמים מכמות המתקשרים ומכמה הנושא הזה חשוב לקהילה היהודית. הם אומרים שככל שהם יקבלו יותר שיחות, כך גדל הסיכוי שהם יענו לבקשה.

אם למישהו יש שאלות נוספות, הוא יכול להתקשר לישראל ד' בנדר בטלפון 908-783-4220 1 בנוסף, כל מי שמתקשר לטסלה מתבקש להיות איתו בקשר ולהודיע ​​לו שהם התקשרו כדי שיוכל לנהל ספירה של כמה אנשים התקשרו אליהם.

הקמפיין של החרדים בארה"ב הגיע אחרי שגם בארץ רבים יצאו נגד רכבי טסלה מאותה סיבה. בוועדה לענייני טכנולוגיה של חסידות גור פרסמו בחודש אפריל האחרון ודווח כאן לראשונה ב'בחדרי חרדים' הוראות לגבי מכשירי מסך ברכבים שרבים הם פרוצים ופתוחים לאינטרנט לא כשר וגם אלו שחסומים ניתן בקלות לפרוץ. החסידות ציינה כי "רכב מחברת 'טסלה' לא ניתן לחסום, ואין לרוכשו כלל".

 

ארה''ב טסלה גור אינטרנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד