כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

איך לתת יותר מעצמך לחברה?

על מנת שחברה תצליח חובה עליכם לתת מעצמכם כמעט בכל הזדמנות שתהיה לכם. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לתת מעצמכם בכל הזדמנות שעומדת לפניכם

איך לתת יותר מעצמך לחברה?
לתרום לחברה צילום: FREEPIK

שאלתם את עצמכם מה אתם צריכים לעשות כדי לתת יותר מעצמכם לחברה? על מנת שחברה תצליח חובה עליכם לתת מעצמכם כמעט בכל הזדמנות שתהיה לכם. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו לתת מעצמכם בכל הזדמנות שעומדת לפניכם. נמאס לכם להרגיש כי אתם נותנים אך לא מספיק לטובת החברה? מרגישים כי יש לכם עוד הרבה מה לתת? כדי שתוכלו להשיג את המטרה הינה כל מה שאתם צריכים לדעת. החדשות הטובות הן שכל אחד יכול להשיג את המטרה הספציפית הזו. גם אם היא נראית לכם כמו מטרה רחוקה מאוד, התחילו ליישם את הטיפים שתשמעו כאן. מדובר על טיפים שיכולים לשנות את כל המציאות אותה הכרתם עד כה.

תפנו יותר זמן

יכול להיות שהסיבה שבגללה אינכם נותנים יותר היא כי אין לכם זמן פנוי לעשות זאת. לתת מעצמך לחברה זה מתחיל מפינוי זמן, ברגע שתעניקו לעצמכם יותר זמן תוכלו לעשות יותר. אם עד היום הסתפקתם בדברים הבסיסיים, כעת תוכלו לשנות את כל המציאות. תוכלו לעשות מה שעד לא מזמן היה נראה לכם בלתי אפשרי. ללא זמן פנוי תמצאו את עצמכם עומדים כל פעם באותה הנקודה ולא באמת מתקדמים.

המשיכו ללמוד

בא לכם לתת יותר לחברה? עליכם לנסות תמיד ללמוד עוד דברים חדשים. מי שלא ילמד דברים חדשים ימצא את עצמו עומד במקום ומתקשה להשיג את המטרה הרצויה. לתת מעצמך לחברה זה להמשיך בלמידה מתמדת, אפילו אם נדמה לכם שאין מה ללמוד עוד. העשירו את הידע הנמצא ברשותכם, מדובר על קלף משמעותי שכמותו לא חוויתם. תגרמו לעצמכם להמשיך להעשיר את הידע ולהפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי.

תלמדו מאחרים

יצא לכם לראות מה אחרים עושים? פשוט תנסו לעשות דברים דומים לדברים שהם עשו. אל תנסו להמציא את הגלגל בכל פעם מחדש, בטח אם יש דוגמאות להצלחות של אחרים. ניתן לעשות מה שהם עושים בלי לשבור את הראש או לקחת סיכונים. לתת מעצמך לחברה זה לא בהכרח לעשות דברים שאחרים עדיין לא עשו. זה פשוט לקחת השראה מאחרים ולנסות לחשוב בצורה שהיא קצת שונה או אפילו מגוונת.

היו קשובים

יכול להיות שדווקא האחרים הם אלה שיכולים להאיר את עיניכם בכל מיני נושאים שונים. לתת מעצמך לחברה זה להיות קשוב לכל מי שנמצא בסביבה הקרובה או הרחוקה. תנסו להבין מה אחרים היו עושים פחות או יותר במצב בו אתם נמצאים נכון לעכשיו. היו קשובים ותנסו לקחת מכל עצה את המקסימום האפשרי. הרי כפי שאתם מבינים לכל אחד יש מה להגיד ומה לתרום לידע הכללי שלנו. מי שלא יהיה קשוב ויבחן רק את עצמו יגיע למצב בו יהיה מאוד קשה להתקדם ולהתפתח הלאה.  

תרומה לקהילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד