ח' אייר התשפ"ד
16.05.2024
מסחר עצמאי

ענף בצמיחה: התחום שיועצי ההשקעות בבנק לא רוצים שתכירו

הקידמה הטכנולוגית הביאה לשינוי משמעותי בענף ההשקעות - משקיעים רבים מוצאים עצמם סוחרים במניות ומט"ח באופן עצמאי, ללא תלות בבנקים, עם שעות מסחר נוחות ועמלות פחותות באופן ניכר • 'אקסלנס טרייד' מבית הפניקס, המובילה בתחום המסחר המקוון, עם כל המידע החשוב עבור ניהול מסחר עצמאי ויעיל

ענף בצמיחה: התחום שיועצי ההשקעות בבנק לא רוצים שתכירו
מסחר בבורסה צילום: Avshalom Sassoni/Flash90.

אין זה סוד כי עולם המסחר עובר שינוי דרמטי. רבים נוטשים את אופציית ההשקעה דרך הבנק ובוחרים בפלטפורמות מסחר עצמאיות, שמציעות מגוון רחב של אפשרויות השקעה בארץ ובעולם דרך המכשיר הנייד או המחשב הפרטי שלכם.

היתרונות במסחר עצמאי הם עצומים. מעבר לעמלות מסחר נמוכות באופן משמעותי מאלו של הבנק, מסחר עצמאי כשמו כן הוא -  מעניק עצמאות: באמצעות הפלטפורמה ניתן להפוך למומחים הבקיאים בנעשה בשוק ההון, לרבות מעקב מקרוב אחר תנודות של מניות, זיהוי השקעות בעלות פוטנציאל, מסחר בלחיצת כפתור ומבחר גדול ונגיש של השקעות בבורסות בכל רחבי העולם. מעבר לפרקטיקה ואופציות נוחות להשקעה, המגוון הרחב מעניק תחושת שליטה מלאה על תיק ההשקעות שלכם ורוגע פיננסי, שכה חשוב עבור משקיעים בפרט ועבור מנהלי משק בית באופן כללי. כך שאם המילה 'בורסה' נשמעה לכם בעבר מרוחקת ומלחיצה, פלטפורמות המסחר מנגישות עבורכם את עולם ההשקעות ונותנת לכם להיכנס אליו דרך הדלת הקדמית ללא חשש.

השאירו פרטים ליצירת קשר ותתחילו להשקיע בעצמכם>>>

זה שאתה סוחר עצמאית בבורסה, לא אומר שאתה לבד

הכירו את אקסלנס טרייד מבית הפניקס - מערכת מסחר מתקדמת ומובילה שפותחה על בסיס הטכנולוגיות המשוכללות ביותר בעולם. באקסלנס טרייד כל המרכיבים החשובים להצלחה בתחום המסחר. כולל חדר מסחר עם סוחרים מיומנים הזמינים בכל שעות המסחר בישראל וארה"ב.

באקסלנס טרייד אפשרויות ביצוע מגוונות ורחבות של הוראות מסחר, בארץ ובכ- 125 שווקים ברחבי העולם. כמו כן תיהנו מחיסכון משמעותי בעלויות שמגיע עד 80% ביחס לעמלות בבנק וכן פטור ממגוון עמלות.

במרכז הידע של אקסלנס טרייד תיחשפו להרצאות וקורסים, לצד כתבות, ניתוחים ותחזיות חמות מהנעשה בתחום ההשקעות בארץ ובעולם.

באמצעות המעטפת המקצועית והטכנולוגית של אקסלנס טרייד, תוכלו להכיר ולעשות שימוש במערכות המתקדמות ביותר וכן לקבל גישה להדרכות חינמיות, לכלי מסחר מקצועיים וגם לאנשי המקצוע של אקסלנס טרייד, אשר מובילים, מדריכים ומלווים את הלקוחות המשקיעים בצמתי ההשקעה השונים ומאפשרים להם להתפתח ולצמוח בבטחה.

אז אם גם אתם רוצים לסחור בשוק ההון באופן עצמאי - אקסלנס טרייד מבית הפניקס הוא הבית הנכון להשקעות שלכם.

השאירו פרטים ליצירת קשר ותתחילו להשקיע בעצמכם>>>

אקסלנס מניות מסחר מקוון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד