ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
השמאל מאיים בשיתוק המדינה

רה"מ נתניהו: "נתחיל השבוע בצעדים מעשיים לתיקון מערכת המשפט"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בפתח ישיבת הממשלה שנערכה הבוקר כי כבר במהלך השבוע הנוכחי הקואליציה תתחיל בצעדים מעשיים לתיקון מערכת המשפט. נתניהו תקף והאשים את מתנגדיו מהאופוזיציה בכישלון המו"מ: "מה שהוכח בשבוע שעבר שגנץ ולפיד שיחקו משחק"

רה"מ נתניהו: "נתחיל השבוע בצעדים מעשיים לתיקון מערכת המשפט"
ישיבת ממשלה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בצל השהיית שיחות ההידברות בבית הנשיא על ידי יו"ר המחנה הממלכתי בני וראש האופוזיציה יאיר לפיד ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר הבוקר (ראשון) כי כבר השבוע הקואליציה תתחיל בצעדים מעשיים לתיקון מערכת המשפט.

ראש הממשלה האשים את יאיר לפיד ובני גנץ בכישלון השיחות בבית הנשיא: "מה שהוכח בשבוע שעבר שגנץ ולפיד שיחקו משחק, שבעצם היה מצג שווא של כביכול הדיברות אבל בעצם  נתנו חודש ואחר כך עוד חודש ואחר כך עוד חודש - שלושה חודשים הנציגים שלהם לא הסכימו להבנה המינימלית ביותר, זו הייתה מריחת זמן".

לדבריו, "הכוונה שלהם הייתה למסמס כל תיקון, בשעה שרוב גדול בציבור היום מבין שצריך לעשות תיקונים במערכת המשפט ולכן אנחנו נתכנס השבוע ונתחיל השבוע את הצעדים המעשיים, נעשה אותם באופן מדוד, אחראי אבל בהתאם למנדט שקיבלנו".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "אם נתניהו יתקדם עם ההפיכה המשטרית באופן חד צדדי כפי שהצהיר, הוא יגלה שהוא ראש ממשלה של פחות מחצי עם ישראל, עם פחות מחצי מהכלכלה, פחות מחצי מהביטחון ופחות מחצי מהכנסת".

מטעם מובילי מחאת השמאל נמסר: "האיומים של נתניהו על מערכת המשפט ייענו בתגובה ציונית הולמת: הפגנות ושיבושים שיביאו לכך שכל ניסיון לפגוע במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית ייכשלו.

נתניהו הודיע שישראל תהיה דיקטטורה והביא בדבריו לפגיעה קשה בכלכלה, קרע בעם ולטרלול מערכות נוסף. אנחנו ערוכים לסבב נוסף - וגם בו הדמוקרטיה הישראלית תנצח!".

בנימין נתניהו הרפורמה המשפטית בני גנץ יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד