כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
אנשי הצדקה המומים

מזעזע: 26 יתומים חדשים נוספו בימים האחרונים

אפילו אנשי הצדקה ב'קופת העיר', שכבר ראו הרבה עצב ויתמות מזועזעים – בתוך מספר ימים נפתחו חמש קרנות חדשות, הכוללות בסך הכל 26 יתומים שנותרו ללא אב או אם, ושאין להם קהילה או גב משפחתי חזק שיכול לסייע להם

מזעזע: 26 יתומים חדשים נוספו בימים האחרונים
עשרות יתומים חדשים צילום: unsplash

בהוראת מרנן ורבנן גדולי ישראל, הקימו אנשי הצדקה ב'קופת העיר' קרן מיוחדת לעזרה וסיוע עבור 26 יתומים שאיבדו באחרונה אב או אם, ושאין להם שום גב משפחתי או קהילה חזקה שיכולה לסייע להם ולהקל עליהם את הקושי הכלכלי הכרוך ביתמות.

לשם כך הוקמה קרן 'חמול', וגדולי התורה שליט"א מבקשים מכל אחד ואחד לתרום ולסייע כמיטב יכולתו.

לתרומה ל-26 היתומים הקליקו כאן>>>

בכיר בקופת העיר מפרט את המקרים הקשים: "הגב' דבורה אברהמי הותירה אחריה ארבעה יתומים, הב' לימור כהן מקריית מנחם שנפטרה והשאירה שישה יתומים, הרב אילן שמואל מבית שמש שהתבקש לישיבה של מעלה ושמונת ילדיו נותרו יתומים, הרב שי אושרי מבני ברק ששלושת בניו התייתמו עם פטירת, והרב דוד עזרא מרחובות שנפטר אחרי מחלה קשה ומרה, וחמשת ילדיו נותרו יתומים".

לדבריו: "מדובר בחמש משפחות שבורות, 26 ילדים שנשארו בלי אב או אם. אין צורך להסביר כמה זה קשה, כמה זה כואב, אבל במקרים הללו מדובר בקושי מיוחד כי המשפחות לא היו חלק מקהילות חזקות שיכולות לעזור ולסייע. הם פשוט יתומים חסרי כל. חלקם עברו דירה ממש לפני שחלו, כך שהם התנתקו ממקום המגורים הקודם ולא הספיקו להתערות במקום המגורים החדש, כמו הרב שי אושרי שעבר מנתיבות לבני ברק, הרב דוד עזרא שעבר מבית שמש לרחובות, לאחר שהתגורר בה שנים רבות קודם לכן ועוד".

לנוכח האמור הורו הרבנים שכל אחד ישתדל לתרום לקרן 'חמול' סכו של 520 שקלים, סכום של 200 שקלים לכל אחד מ-26 היתומים הטריים, או לכל הפחות סכום של 260 שקלים – עשרה שקלים לכל יתום, כדי לתת להם את היכולת להשיג את המינימום שבמינימום ההכרחי כדי שיוכלו להמשיך להתקיים למרות האסון הכבד שניחת על ראשיהם.

ובזכות מצוות הצדקה מברכים גדולי ישראל שליט"א את התורמים היקרים, שיזכו לאריכות ימים ושנים ולא יהיה שוד ושבר בבתיהם ובמשפחתם, אמן.

לתרומה ל-26 היתומים הקליקו כאן>>>

קופת העיר יתומים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד