כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

אלקטרה במהלך מטורף לקיץ: כמה תשלמו על מזגן חדש?

לקראת הקיץ הקרוב שצפוי להיות לוהט במיוחד, חברת המזגנים "אלקטרה מיזוג אוויר" משיקה מחירון חדש הכולל הורדת מחירים של עד 35% במזגני האינוורטר לעומת מחירי הסדרות הישנות

אלקטרה במהלך מטורף לקיץ: כמה תשלמו על מזגן חדש?
אלקטרה צילום: יח"צ

לקראת הקיץ הקרוב שצפוי להיות לוהט במיוחד, חברת המזגנים מהגדולות ביותר בישראל, "אלקטרה מיזוג אוויר", הודיעה היום (רביעי) כי היא משיקה מחירון חדש הכולל הורדת מחירים של עד 35% במזגני האינוורטר לעומת מחירי הסדרות הישנות.

נוסף על כך, בעקבות ביטול המכס על ייבוא המזגנים, ואימוצה של התקינה האירופית, אלקטרה אף מוזילה את המחיר עד- 7% על כלל סדרות המזגנים הקיימות. שוק המיזוג נמצא במהפכה, ועובר כולו למזגנים מסוג “Inverter”.

מזגנים אלו מתבססים על טכנולוגיה חדשנית, באמצעותה המזגן שקט יותר, מקרר מהר יותר ושומר על טמפרטורה נעימה בחלל החדר, ואף מביא לחיסכון של כ-50% בצריכת החשמל. מלבד זאת, מזגנים אלו ידידותיים לסביבה, בשל העובדה שצורכים פחות אנרגיה וכתוצאה מכך ישנה ירידה חדה באחוז גזי החממה הנפלטים לאוויר.

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר: "אנחנו שמחים להביא לציבור את המחירון החדש שמגיע בימים בהם יוקר המחייה משפיע על הכיס של כולנו. אנחנו מזמינים את הציבור להנות מהמחירים הנוחים שלנו בימים חמים במיוחד ולקראת הקיץ שכבר כאן".

אלקטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד